ekstremt vondt i hode

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Nå har jeg hatt ekstremt vondt i hode siden i går ca klokka 12. Hva ville dere gjort? Har ikke turt å ta mer enn 2 paracet men det hjelp ingen ting. Har 5 dager igjen til termin.

Paracet skal jo ikke være farlig, men hvis du er bekymret for noe annet ville jeg gjerne tatt kontakt med en lege for å bli sjekket.
Når jeg gikk med storebror hadde jeg en del hevelser og litt protein i urinen, fikk så vondt i hode en kveld og tok kontakt med legevakta her (hadde da fått beskjed av jordmor at jeg måtte gjøre det) for å bli sjekket for svangerskapsforgiftning, heldigvis var det ingenting.

Ok. Da tar jeg 2 til å satser på at der blir bedre med litt søvn og vann.

Pass også på å ha det mørkt og kjølig rundt deg. Gjerne en god og kald klut på panna i tillegg til paracet.
Håper det vil gi seg i løpet av natta

Prøv noen paraceter til ja, og vann og søvn. Hvis du ikke har noe hevelser eller høyt blodtrykk ville ikke jeg tenkt svangerskapsforgiftning, men er du usikker ring legen eller føden..

God bedring !

Var veldig mye vann i kroppen, men legger meg nå. 2 paracet og et stort glass vann. Ringer i mårra hvis det ikke er bedre. Vinduet er helt oppe og jeg har funnet frem en ekstra Dyne til mannen om han blir kald :)

HVor i hodet er det vondt? Den typiske svangerskapsforginftningshodepinen (WOW, det ble et langt ord) sitter i panna har jeg fått høre. Håper du er bedre i dag.

sitter bak i hode og mest på høyre side... mye bedre i dag enn de 2 andre dagene, men fortsatt vondt.

Uff håper du blir bedre etterhvert! Ikke noe godt med vondt i hode, har du prøvd å få mannen til å massere nakken din litt, kan hende du er litt spent i nakken, og det setter seg i hode med en gang hvertfall hos meg, og da er massasje det eneste som hjelper.

Snickers_81 skrev:
Uff håper du blir bedre etterhvert! Ikke noe godt med vondt i hode, har du prøvd å få mannen til å massere nakken din litt, kan hende du er litt spent i nakken, og det setter seg i hode med en gang hvertfall hos meg, og da er massasje det eneste som hjelper.

takk for tipset, hjalp litt :) virker som om det er vondere jo høyere puls jeg får.
har du opplevd det før?

Hvordan går det med deg? 

fru Tronrud skrev:

Snickers_81 skrev:

takk for tipset, hjalp litt :) virker som om det er vondere jo høyere puls jeg får.
har du opplevd det før?

Nei det har jeg aldri opplevd, håper at du snart blir bedre.

Hvordan går det med deg?

Back
Topp