Ekstremt trøtt

CerManDet

Blir kjent med forumet
Noen andre som sliter/har slitt med å være ekstremt trøtt? Når gikk det evt. over for deg?
Jeg er 13+2 nå, og hadde håpet på det skulle begynne å ta av litt nå :rolleyes:

Jeg var veldig sliten og trøtt de første ukene, er 12+4 nå og synes det begynner å komme seg! Ikke helt tilbake til normalen, men det nærmer seg! Fortsatt kvalm da :hungover:

Vanvittig trøtt her også, men er barr 12+3, så har et håp om at det hjelper når andre trimester kommer

Uke 16 og like trøtt som før.. kan ha noe med at timeplanen er fullbooket, men jeg prøver å sove 8-9 timer hver natt uten at det hjelper.

14+0 nå og fortsatt trøtt. Litt bedre på dagtid enn tidligere. Men trenger mye søvn, så må legge meg tidlig.

Jeg pleier å stå opp kl 6:15 hver dag, og er ganske opplagt fram til ca kl 12. Etter det går det bare nedover.... Sover 8-9 timer hver natt + ofte en lur midt på dagen og er ekstremt trøtt likevel :(

Jeg er også ekstremt trøtt.. Verst på morgenen og formiddagen, så blir det bittelitt bedre midt på dagen, så stuper det rett nedover. Sover ofte en lur på mellom 1-2 timer på formiddagen om jeg har mulighet. Legger meg mellom 20-21 hver kveld og er like trøtt når jeg står opp igjen kl 6 etter 9-10 timers søvn :dead:

Nå skal det sies at jeg sliter med utmattelse/er trøtt ellers å, men var liksom så ekstremt :whacky011 værst på ettermiddagen/kvelden. Kan tilogmed sove opp til 11-12timer hvis jeg ikke skal på jobb, pluss ta meg en lur på ettermiddagen og enda hjelper det ikke:facepalm:

Begynner endelig å bli litt bedre! Er 15+1 elns. Har lagt meg samtidig med 3 åringen i mange uker nå, men nå endelig holder jeg litt ut og holder ikke lenger på å sovne i pausen på jobb

Eneste jeg føler er trøtthet! Er 13+0 nå og har ikke vært serlig syk (kastet opp en gang)
Har på følelsen at jeg kommer til å være trøtt konstant

15+3 her, å har egentlig bare økt på med trøtthet:oops:
Går helt fint til midt på dagen, ca 15-16 tiden... så prøver å få gjort mest mulig frem til da, å tar meg heller tid til å sløve på sofaen:happy:
MEN det går ikke hver dag.. jobb og barn som skal følges opp.. så øynene går fort igjen når klokka bikker 21:laughing005

Noen andre som sliter/har slitt med å være ekstremt trøtt? Når gikk det evt. over for deg?
Jeg er 13+2 nå, og hadde håpet på det skulle begynne å ta av litt nå :rolleyes:
Jaaa sliter veldig, har vært av og på men denne uka (12+4-13+1ca) har jeg sæbare sovet..

Kjempe trøtt!! Legger meg 21. ofte en hvil midt på dagen. Står opp 6, og har en 1 åring og 7 åring som krever mamma en del

Back
Topp