Ekstremt trøtt

Lilletrille9

Glad i forumet
JuniJubel2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Altså, er det flere enn meg som er helt ekstremt trøtt allerede? Jeg klarer ikke å holde meg våken hele dagen og sover helst 2 timer på ettermiddagen. Å være våken med baby på natta var ingenting i forhold til den trøttheten her o_O når i all verden går det over?:p Jeg husker ikke fra sist. 5+1 idag.

Amen! Er så trøtt og kje, alt er et ork nesten.. Sa akkurat til samboeren min at jeg synes det er litt uvant og leit å være sånn.. Vant med å trene, være aktiv og boble litt over av energi egentlig. Nå er jeg ikke i nærheten av det.

Men jeg sa også at det går bra, for det er verdt det til slutt tenker jeg :)
4+3 i dag.. Spent på om energien kommer litt tilbake etterhvert :)

Er også såå trøtt og sliten. Gjesper hele tiden, og selv de minste oppgaver virker helt uoverkommelig. Syns å huske at dette var verst i første trimester. Det er mye som skjer med kroppen akkurat nå.

Begynner å kjenne litt på det nå ja, men på så utrolig rare tidspunkt! Denne uka har jeg nesten sovnet i lunsjen på jobb hver dag, type klarer såvidt å holde øynene åpne. Men både morgen og kveld har jeg hatt nesten mer energi enn vanlig. Veldig snodig, men nyter å ikke være zombie døgnet rundt foreløpig.. Det kan fort snu :laughing002

Samme her, og bare 4+4. igår kveld sov jeg halve kvelden på sofaen.. pluss en time tidligere på etter iddagen :dead:

En av de første symptomene jeg fikk, ekstrem trøtthet.
Var sånn i forrige svangerskap også, ble heldigvis bedre rundt uke 12. :D

Amen! Er så trøtt og kje, alt er et ork nesten.. Sa akkurat til samboeren min at jeg synes det er litt uvant og leit å være sånn.. Vant med å trene, være aktiv og boble litt over av energi egentlig. Nå er jeg ikke i nærheten av det.

Men jeg sa også at det går bra, for det er verdt det til slutt tenker jeg :)
4+3 i dag.. Spent på om energien kommer litt tilbake etterhvert :)
Ja akkurat sånn jeg også føler det. Liker ikke å være trøtt og sitte på sofaen, vil opp og ut å gjøre noe aktivt. Men sånn er det nå bare, er vel en liten tilvenningsfase på det også. Må bare si til meg selv hele veien at det er verd alt uansett :love7

Ja akkurat sånn jeg også føler det. Liker ikke å være trøtt og sitte på sofaen, vil opp og ut å gjøre noe aktivt. Men sånn er det nå bare, er vel en liten tilvenningsfase på det også. Må bare si til meg selv hele veien at det er verd alt uansett :love7
Jaa, eyes on the price elns ;)

Samme her:singing:
Null energi til noe som helst av husarbeid etter jobb, helt tom da. Dupper av hele tiden.
Men syns det er så mye bedre enn kvalmen:sleep011

Back
Topp