Ekstremt trøtt

En tråd i 'Oktober 2018' startet av borga001, 5 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. borga001 Elsker forumet

Har blitt så trøtt i det siste. Det er nesten så jeg spekulerer på om det er normalt. Bare såvidt jeg kommer meg opp om morgenen for å sende i vei barna til skole og bhg. Heldigvis sykmeldt, så får jo hvilt en god del, men likevel er jeg like trøtt. Trodde liksom 2 trimester skulle gi tilbake energien. Flere som opplever å være mer trøtt enn vanlig?[emoji3]

2. Chachacha Glad i forumet Oktoberfruene 2018 Juligull2021

Super trøtt her også. Kan sove hele dagen. Heldigvis har jeg mye hjemmekontor og roligere dager nå om sommeren. Venter liksom på de fine dagene alle skryter av i 2 trimester [emoji23]

3. Kløverdame Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Jeg var veldig trøtt i 1.trimester, men syns det har gått over i 2. Men SÅ kom det tilbake igjen... nå er jeg supertrøtt mye av dagen. Jobber 100 % og det er så vidt jeg klarer å være en god mamma/samboer og arbeidstaker nå kjenner jeg. Huset får bare flyte for å si det sånn :/

4. Tøysetulla81 Forelsket i forumet Oktoberfruene 2018

Jeg har også fått et tilbakefall av trøtthet..men er på ettermiddagen det er verst, helt skutt.. [emoji85] Er på 100% sv.penger, men er hjemme med en veldig aktiv 20mnd gammel gutt.. [emoji28]Gleder meg til barnehagestart i August.. [emoji23][emoji85]

5. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Kjente vell et par dager med bedring. Men suuuupertrøtt igjen nå... Sover når jeg kan :(

6. Huntress Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Snøkrystallene2021❄️

Jeg har blitt trøtt igjen i det siste, men det er nok fordi jeg sover så dårlig fra midt på natten og mot morgenen. Har så mye kramper i leggene :oops:

7. Lille lys Forelsket i forumet Oktoberfruene 2018

Off jeg sliter også med kramper i leggene på kvelden. Har lest at det skal hjelpe å få i seg mere kalsium (melkeprodukter) og kalium (mye i banan), så jeg tenker å prøve å få i Meh mer av det! [emoji5]

8. Huntress Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Snøkrystallene2021❄️

Føler jeg er så flink til å få i meg slik :hilarious: Men spørs nok om behovet er enda større ja

9. Kløverdame Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Å, godt tips! Sliter med det selv.

10. TRULTEMOR81 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Januarlykke 2020

Jeg har enda ikke fått graviditetstrøttheten. Dessverre.. Har stikk motsatt problem. [emoji21]

11. 2022baby Forelsket i forumet Marshmallows 2022 Septemberhjertene 2018

Jeg var ekstremt trøtt i 1.trimester, så gikk det over... men nå har det kommet litt tilbake. Er trøtt gjennom hele dagen nå :(

12. Gåte82 Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Her var jeg trøtt i første trimester, liten opptur før trøttheten er tilbake for fullt igjen.

13. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Vitamintilskudd kan hjelpe, eller skjekke jernnivå. Trøttheten min forsvant i 2,trimester

14. Mammaatil1 Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Samme her. Gikk over en periode, men nå har det kommet tilbake..
    Holdt på å sovne i bursdagsselskap i dag, selv om jeg ikke har gjort så mye idag og ikke vært på jobb [emoji28]

15. Førstegangsmamma1bonusjente Flørter med forumet

Jeg er også konstant sliten, men har kronisk sykdom som medfører utmattelse så kan ikke si at det er pga graviditeten : )

16. Evlina Elsker forumet Oktoberfruene 2018 ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene

Jeg hadde et par uker hvor jeg var i tipptopp form og hadde 0 behov for ekstra søvn. Nå i uke 24 så er trøttheten tilbake.. kunne sove hele dagen om jeg fikk muligheten :yuck:

Del denne siden