Ekstremt trøtt

borga001

Elsker forumet
Har blitt så trøtt i det siste. Det er nesten så jeg spekulerer på om det er normalt. Bare såvidt jeg kommer meg opp om morgenen for å sende i vei barna til skole og bhg. Heldigvis sykmeldt, så får jo hvilt en god del, men likevel er jeg like trøtt. Trodde liksom 2 trimester skulle gi tilbake energien. Flere som opplever å være mer trøtt enn vanlig?[emoji3]
 
Super trøtt her også. Kan sove hele dagen. Heldigvis har jeg mye hjemmekontor og roligere dager nå om sommeren. Venter liksom på de fine dagene alle skryter av i 2 trimester [emoji23]
 
Jeg var veldig trøtt i 1.trimester, men syns det har gått over i 2. Men SÅ kom det tilbake igjen... nå er jeg supertrøtt mye av dagen. Jobber 100 % og det er så vidt jeg klarer å være en god mamma/samboer og arbeidstaker nå kjenner jeg. Huset får bare flyte for å si det sånn :/
 
Jeg har også fått et tilbakefall av trøtthet..men er på ettermiddagen det er verst, helt skutt.. [emoji85] Er på 100% sv.penger, men er hjemme med en veldig aktiv 20mnd gammel gutt.. [emoji28]Gleder meg til barnehagestart i August.. [emoji23][emoji85]
 
Kjente vell et par dager med bedring. Men suuuupertrøtt igjen nå... Sover når jeg kan :(
 
Jeg har blitt trøtt igjen i det siste, men det er nok fordi jeg sover så dårlig fra midt på natten og mot morgenen. Har så mye kramper i leggene :oops:
 
Jeg har blitt trøtt igjen i det siste, men det er nok fordi jeg sover så dårlig fra midt på natten og mot morgenen. Har så mye kramper i leggene :oops:

Off jeg sliter også med kramper i leggene på kvelden. Har lest at det skal hjelpe å få i seg mere kalsium (melkeprodukter) og kalium (mye i banan), så jeg tenker å prøve å få i Meh mer av det! [emoji5]
 
Off jeg sliter også med kramper i leggene på kvelden. Har lest at det skal hjelpe å få i seg mere kalsium (melkeprodukter) og kalium (mye i banan), så jeg tenker å prøve å få i Meh mer av det! [emoji5]
Føler jeg er så flink til å få i meg slik :hilarious: Men spørs nok om behovet er enda større ja
 
Off jeg sliter også med kramper i leggene på kvelden. Har lest at det skal hjelpe å få i seg mere kalsium (melkeprodukter) og kalium (mye i banan), så jeg tenker å prøve å få i Meh mer av det! [emoji5]

Å, godt tips! Sliter med det selv.
 
Jeg har enda ikke fått graviditetstrøttheten. Dessverre.. Har stikk motsatt problem. [emoji21]
 
Jeg var ekstremt trøtt i 1.trimester, så gikk det over... men nå har det kommet litt tilbake. Er trøtt gjennom hele dagen nå :(
 
Her var jeg trøtt i første trimester, liten opptur før trøttheten er tilbake for fullt igjen.
 
Vitamintilskudd kan hjelpe, eller skjekke jernnivå. Trøttheten min forsvant i 2,trimester
 
Jeg var veldig trøtt i 1.trimester, men syns det har gått over i 2. Men SÅ kom det tilbake igjen... nå er jeg supertrøtt mye av dagen. Jobber 100 % og det er så vidt jeg klarer å være en god mamma/samboer og arbeidstaker nå kjenner jeg. Huset får bare flyte for å si det sånn :/
Samme her. Gikk over en periode, men nå har det kommet tilbake..
Holdt på å sovne i bursdagsselskap i dag, selv om jeg ikke har gjort så mye idag og ikke vært på jobb [emoji28]
 
Jeg hadde et par uker hvor jeg var i tipptopp form og hadde 0 behov for ekstra søvn. Nå i uke 24 så er trøttheten tilbake.. kunne sove hele dagen om jeg fikk muligheten :yuck:
 
Back
Topp