Flere enn meg som er ekstremt trøtt for tiden? Det er helt forferdelig, sikker på at jeg kunne sove hele dagen om jeg prøvde på det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. Får beskjed av samboeren at det hjelper å være ute i frisk luft å våkne litt [emoji849] føler han ikke helt forstår hvor mye det tar på å være trøtt og sliten hele tiden.Blir ikke mye aktivisering av guttungen på 5 ihvertfall.. Han får heldigvis kjørt seg litt i bhg [emoji4]
Er helt grusomt trøtt for tiden ja! Men det hjelper ikke akkurat at nattesøvnen er fraværende heller, sovna ikke før fire inatt, lå bare å kasta meg frem og tilbake uten å finne en god stilling, og mannen sov som en Stein ved siden av, nesten irriterende
Åhh, enig!!! Han sover og sover, og jeg ligger bare der og har det ubehagelig ...Ja merker at det er frustrerende, og høre han sove godt ved siden av meg enten han sover i senga, eller på sofaen
Høres ut som meg!Mine dager går i å få guttungen i barnehage spise frokost så sove til kl 14ish så er jeg ute eller finner noe med småen etter barnebagen, når han er i seng 1930 så ser jeg som regel en episode serie så legger meg .. våken til 23-24 da men sover veldig godt endelig når jeg først sover... våkner i 5 tiden for å tisse så sovner jeg i 6 tiden for så våkne av alarm kvart på 7