Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter helt ekstremt .. Kunne ha sovet hele dagen . Er fortiden sykmeldt pga svimmelthet så blir ekstra trøtt av å være svimmel :-/ . Idag er jeg hjemme med guttungen på 2år pga han har øyekatarr å jeg sliter med å holde meg våken
Uff, så skummelt! Ingen du kan sitte på med heller?Jeg holdt på å sovne når jeg kjørte fra jobb i går.. Har aldri vært så trøtt før! Det er jo farlig!
Nei, så det er kjempe skummelt! Har ca 45 min kjøring hver vei.. Det er flere ganger jeg må stoppe for å sove når jeg skal fra jobbUff, så skummelt! Ingen du kan sitte på med heller?
slik har jeg det også... tenker naboene syns det er litt merkelig når jeg stopper og sover rett borte i gaten fra der vi bor men hva skal man gjøre...Nei, så det er kjempe skummelt! Har ca 45 min kjøring hver vei.. Det er flere ganger jeg må stoppe for å sove når jeg skal fra jobb
Haha Siden jeg har såpass lang kjørevei, så sover jeg litt midt på ruta mislik har jeg det også... tenker naboene syns det er litt merkelig når jeg stopper og sover rett borte i gaten fra der vi bor men hva skal man gjøre...
Uff, nei huset ser ikke ut :/ kan ikke huske sist jeg tørka støv!Eg fungerer ikke når eg kommer hjem fra jobb. Da kan eg egentlig ligge meg ned og sove til neste morgen. Nå er eg attpåtil blitt forkjøla, noe som ikke akkurat gir mer overskudd. Helt ny jobb, så prøver å ikke la det påvirke arbeidet mitt. Vanskelig :/
Merker det hele går veldig utover huset.
Måtte le litt av meg selv for skulle egentlig bare stoppe å vente til en bil var kjørt forbi (og nei var ikke første gang jeg stoppet nei 40 min hjem)Haha Siden jeg har såpass lang kjørevei, så sover jeg litt midt på ruta mi
Vi får le litt av oss alle sammen, jeg ler veldig mye av meg selv for tidenMåtte le litt av meg selv for skulle egentlig bare stoppe å vente til en bil var kjørt forbi (og nei var ikke første gang jeg stoppet nei 40 min hjem)