Ekstremt trøtt...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Skriver dette innlegget hovedsakelig for ikke å sovne :p Flere som er ekstremt trøtte? I dag er det ekstra ille...begynte med en gang jeg stod opp! Begynte faktisk å gråte i stad siden jeg ikke kunne gå og legge meg!

Jeg sliter helt ekstremt .. Kunne ha sovet hele dagen . Er fortiden sykmeldt pga svimmelthet så blir ekstra trøtt av å være svimmel :-/ . Idag er jeg hjemme med guttungen på 2år pga han har øyekatarr å jeg sliter med å holde meg våken

Jeg holdt på å sovne når jeg kjørte fra jobb i går.. Har aldri vært så trøtt før! Det er jo farlig! :(

Jeg er hjemme med to små, livredd for å sovne! Bygger duplo i halvsvime :p
Jeg sliter helt ekstremt .. Kunne ha sovet hele dagen . Er fortiden sykmeldt pga svimmelthet så blir ekstra trøtt av å være svimmel :-/ . Idag er jeg hjemme med guttungen på 2år pga han har øyekatarr å jeg sliter med å holde meg våken

Nei, så det er kjempe skummelt! Har ca 45 min kjøring hver vei.. Det er flere ganger jeg må stoppe for å sove når jeg skal fra jobb :(
slik har jeg det også... tenker naboene syns det er litt merkelig når jeg stopper og sover rett borte i gaten fra der vi bor men hva skal man gjøre...

slik har jeg det også... tenker naboene syns det er litt merkelig når jeg stopper og sover rett borte i gaten fra der vi bor men hva skal man gjøre...
Haha :p Siden jeg har såpass lang kjørevei, så sover jeg litt midt på ruta mi :D

Eg fungerer ikke når eg kommer hjem fra jobb. Da kan eg egentlig ligge meg ned og sove til neste morgen. Nå er eg attpåtil blitt forkjøla, noe som ikke akkurat gir mer overskudd. Helt ny jobb, så prøver å ikke la det påvirke arbeidet mitt. Vanskelig :/
Merker det hele går veldig utover huset.

Eg fungerer ikke når eg kommer hjem fra jobb. Da kan eg egentlig ligge meg ned og sove til neste morgen. Nå er eg attpåtil blitt forkjøla, noe som ikke akkurat gir mer overskudd. Helt ny jobb, så prøver å ikke la det påvirke arbeidet mitt. Vanskelig :/
Merker det hele går veldig utover huset.
Uff, nei huset ser ikke ut :/ kan ikke huske sist jeg tørka støv!

Sykmeldt her på grunn av kvalme og trøtt. Starter dagen med å få levert barn. Sover. Spiser litt. Sover. Henter barn. Spiser. Slapper av. Legger barn. Sover:eek: sover mye for å slippe å kjenne kvalmen også da:depressed: la ukene gå fort og energien komme tilbake.

Haha :p Siden jeg har såpass lang kjørevei, så sover jeg litt midt på ruta mi :D
Måtte le litt av meg selv for skulle egentlig bare stoppe å vente til en bil var kjørt forbi (og nei var ikke første gang jeg stoppet nei 40 min hjem)

Jeg er også svært trøtt for tiden :( Jeg sover ikke mer enn 2-3 timer i slengen før jeg våkner (ofte fordi jeg må tisse eller har vondt i brystene). Før kunne jeg sove 5-6 timer hver natt og våkne uthvilt, nå sover jeg mye lettere og får ikke den samme kvalitessøvnen. Er konstant på felgen! Legger meg gjerne kl 22, og står opp kl 06. Etter jobb kl 17 sover jeg gjerne 2-3 timer, før jeg spiser litt og legger meg for natten.

Sover i hvertfall en time på dagen og er stup trøtt kl 20 :p er 11+4 og håper det gir seg snart.

Back
Topp