Ekstremt trøtt

venter nr 2

Glad i forumet
Flere som er trøtte... Jeg er så tøtt, kunne sovet i 24 timer er jeg sikker på... gruer meg til å være på jobb nå, får jo ikke tatt en dupp hvis jeg føler for det.[:@]

Jeg er sykt trøtt. På fredag duppet jeg av flere ganger på jobben og ga meg før arbeidstida var slutt. Lørdagen var jeg heldigvis hjemme alene og slappet av og koste meg. I går - søndag - sov jeg et par timer på ettermiddagen!

Skulle tro jeg var pensjonist :)

I morges våknet jeg 0444 og sovnet igjen kl 0600 for så å stå opp 0630. Jeg sitter allerede på jobb og gjesper!

- Myth -

jeg er også kjempetrøtt!! og så blir jeg suuuperfort sliten!!

Jeg er også trøtt, men sliter likevel med å sovne om kvelden. I tilegg våkner jeg mye tidligere enn jeg pleier, og drømmer syke drømmer.

Bra det er fler, eller vet ikke om jeg skal si bra.. jeg måtte reise fra jobben nå, klarte ikke konsentrere meg om noen ting ville bare sove... og er veldig kvelm så får ikke i meg noe å spise... skal prøve nystekte rundstykker snart og håper jeg får i meg de[;)]
Følte meg så teit og måtte fortelle sjefen min om at jeg var gravid... men følte at jeg burde bli der men klarte rett og slett ikke[:@]
Reiste til legen istad men var umulig å komme inn der i dag... men får prøve igjen i morgen sa hun...

Trøtt her i gården også. Sover litt dårlig og våkner flere ganger om natta. Merker jeg også er ekstra sliten. I går skulle jeg støvsuge litt, og måtte ta meg pause[8D] Også vondt i ryggen. Og jeg er bare 1mnd på vei? [:D] 

Ja det tenkte jeg også,, bare  1 mnd på vei, hvordan skal dette gå[;)] Men trøttetheten går vel som regel over har jeg hørt, så gleder meg til det.. null energi til å gjøre noe.. klarer nesten ikke kjøre bil for når jeg setter meg ned så begynner øynene å falle ned så må konsentrere meg sikkelig.
Men syns det også er godt å føle disse tingene, har jo ventet lenge på det.. så vil ikke klage for mye eller... [;)] (men å være ekstemt trøtt er slitsomt[;)])

Back
Topp