Ekstremt trøtt så tidlig

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Med guttene ble jeg ekstremt trøtt i uke 6-8. nå er jeg 3+4 og hadde min første dag med å bli ekstremt trøtt midt på dagen. Det er som at kroppen går i koma og jeg ikke klarer noe og bare MÅ sove, om ikke så dør jeg. Helt merkelig. Kan det ha noe med at hcg har økt fortere denne gangen enn tidligere? Vet det er en gutt denne gangen også, håper egentlig på to gutter. Hadde vært så gøy å oppleve. Blir 35 straks så sjangsen er jo der(?) :bag:
Flere som er koma trøtt og når startet det? La med 20.30 i går… i dag etter tre timer midt på dagen håper jeg å klare meg lengre i kveld selv om jeg føler meg trøtt allerede…
 
Jeg har også fått alle symptomer jeg hadde fra 6-7 uker sist gang mye tidligere denne gangen. Begynte i uke 3 med kvalme og trøtthet og hodepine. Vet ikke om det er fordi jeg er eldre denne gangen(38) eller om det kan være mer enn en der inne, eller om det bare er normalt at det kan variere såpass.
 
Har variert i mine svangerskap når symptomer kommer, så det er helt sikkert mulig allerede. Hvordan vet du at det er en gutt? :p
 
Her har også trøttheten slått innover meg siste dagene! La meg selv 20.30 her en kveld, og drømmer om senga nå også :hilarious:
 
Har variert i mine svangerskap når symptomer kommer, så det er helt sikkert mulig allerede. Hvordan vet du at det er en gutt? :p
Jeg føler det og merker det på kroppen. Mine to første var jenter og de hadde jeg helt andre/ingen symptomer med, bare bekkenløsning. Det har jeg ikke hatt med guttene og har vært trøtt og etter middag kvalm med guttene. Symptomene samsvarer med kjønnene jeg har hatt i magen. Så tenker jeg at siden jeg og mannen har to gutter så blir dette garantert en gutt, og vi hadde sex rett før/under el så da må det vel være en av de raske guttesvømmerene som kom fram ☺️ også håper jeg litt gutt, har to jenter i puberteten nå og det er utfordrende, selv om det er mest kos da.
 
Med guttene ble jeg ekstremt trøtt i uke 6-8. nå er jeg 3+4 og hadde min første dag med å bli ekstremt trøtt midt på dagen. Det er som at kroppen går i koma og jeg ikke klarer noe og bare MÅ sove, om ikke så dør jeg. Helt merkelig. Kan det ha noe med at hcg har økt fortere denne gangen enn tidligere? Vet det er en gutt denne gangen også, håper egentlig på to gutter. Hadde vært så gøy å oppleve. Blir 35 straks så sjangsen er jo der(?) :bag:
Flere som er koma trøtt og når startet det? La med 20.30 i går… i dag etter tre timer midt på dagen håper jeg å klare meg lengre i kveld selv om jeg føler meg trøtt allerede…
Jeg er også super trøtt om dagen. Det er skikkelig fælt, fra kl 18 er jeg helt borte o_O Det startet forrige uke, før jeg visste at jeg var gravid
 
Jeg er også super trøtt om dagen. Det er skikkelig fælt, fra kl 18 er jeg helt borte o_O Det startet forrige uke, før jeg visste at jeg var gravid
Startet hos meg 1 døgn før positiv test. Var på jobb og våknet aldri, hadde ikke mer å gi da klokken ble 12.. disse hormonene er ikke veldig hyggelige.
 
Jeg er myyyye trøttere denne gang så tidlig enn sist.. Er helt krise..! Jeg kan sikkert sovne stående om jeg vil..
 
Trøtthet var mitt første tegn før testene ble positive denne gangen; tre dager hvor jeg plutselig var uvanlig trøtt og sovnet på sofaen. Jeg har heller ikke opplevd at trøttheten har begynt så tidlig i de foregående svangerskapene.
 
Holdt på å duppe av i kontorstolen to siste dagene, idag dro jeg hjem litt tidligere og har sovet en times tid. Kunne sovet mer kjenner jeg, men skal da sove til kvelden også. :p
 
Back
Topp