Ekstremt tissetrengt! Uvi?

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har de siste 4 dagene vært ekstremt tissetrengt, må på do en gang i timen sikkert! Er det flere som har det sånn nå? Eller kan det være tegn på urinveisinfeksjon? Er forresten 12 uker i dag.. Vet ikke om det er vanlig at spiren skal presse så masse på blæra nå, kan ikke huske det begynte så tidlig sist.. Plagsomt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når jeg har uvi må jeg på do hele tiden, men uvi er jo forskjellig fra gang til gang og person til person, så kanskje bare ta å levere en urinprøve på legekontoret? Heller en gang for mye enn en gang for liten :) Jeg har fått beskjed om jeg ikke skal gå med uvi når jeg er gravid, siden det kan gi nyrebekkenbetennelse og det er farlig når man er gravid.

Hadde tatt med en prøve på legekontoret ja! når man har uvi kommer det ofte også bare "dråper" når man er på do, selv om det føles ut som om man har full blære.. :)

Kan være og trenger ikke være.
Jeg også flyr på do i ett sett føler jeg :P
Men ingen uvi :)

Stikk innom legekontoret og lever en urinprøve så får du et sikkert svar på det :)

Ja jeg tror jeg skal innom legekontoret, men har ikke tid før onsdag i neste uke, da jeg jobber fullt... Skader vel ikke å gå noen dager ekstra?:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp