Ekstremt tidlig.. .Men navn :P

Fly

Elsker forumet
Har dere tenkt på det engang? Vet det er utroolig tidlig men jeg klarer ikke å la vær å tenke på det, hehe. Om det blir gutt blir det en Jaran Andreas, og blir det jente blir det enten Una Isolde eller Una Kristine :)

Du kødder med meg!! Har aldri hørt noen som skal kalle ei jente noe med Isolde før :-) For det er nemlig det ei evt jente skal hete her hos meg, elsker navnet...og så er det sjelden og ikke typisk trend-navn :-)

Guttenavn har jeg ikke peiling, har liksom brukt opp de to fineste som finnes :-)

Aner ikke med gutt, men om det blir jente har jeg lyst til at hun skal hete Alva Othelie etter sin oldemor som heter Alvhild.

Jeg og kjæresten begynner begge med R, begge ungene mine begynner med L så da har det vært moro om knøttet i magen og en evnt neste etter det begynner på samme bokstav og :)

Viss det blir jente, kommer hun kanskje til å hete Mildrid:)
Om det er en gutt, så tenker jeg på Bjørn..
Ønsker meg norrønske navn, men er åpen for andre typer om noe skulle falle i smak:)

Har ikke tenkt så mye på det, men tenkte jo litt på det før vi mistet sist. Noen av de navnene har jeg gått bort fra nå da, men Vilja og Hermine er to jentenavn iallefall jeg kunne tenkt meg å bruke. Guttenavn har jeg ikke peiling på for øyeblikket.

Er det jente, blir det Emma!
Gutt vet jeg ikke. Mange fine navn - Johannes, Kristoffer, Sebastian, Lukas etc - men ingen jeg har falt helt for enda! Må nok sette meg ned med navneboka i sommer:)

Ane itj...men d må pass sammens med Viktoria å Jonathan.....Forslag mottas med takk

hmm d e sååå vanskeligt :p er så mange fine navn!! så må finna fram navneboka

hmm d e sååå vanskeligt :p er så mange fine navn!! så må finna fram navneboka

tenker altid på navn   Vanskelig uanset hva d blir, pga jenta har dobbelt navn, og klarer ikke finne noe som jeg føler liker sterkt for. Men holder Julie som en mulighet
Om du blir gutt så er d vanskeligere. For vi slet vooooldsomt med gutten vår.  (gubben er ganske streng når d gjeder navnevalg, så ytterst få som blir godkjent), men eg kunne tenker meg Andre eller Elias

Jentenavn har vært avgjort lenge; men tror ikke jeg vil si det til noen enda :P

Guttenavn har jeg rett og slett ikke peiling på. Satser på det blir en jente ellers så får jeg virkelig noe å tenke på

Får vi jente blir det Mathilde, oppkalt etter sin oldemor på farsiden og tippoldemor på morsiden:) og det var det forrige unge skulle hete om det blei jente, mens guttenavn er vi ikke helt 100% kanskje Even Tobias? Vi har allerede en Jonathan. Vi er glade i Sebastian, men aner ikke altså:p nå skal jeg kose meg med navnboka på senga i kveld:p

Her har navnene vært klare lenge, vi er i den litt rare situasjonen her at foreldrene våre heter det samme både mor og far så det må vi bruke :)
Jente (DET BLIR JENTE) skal hete Solveig Elisabeth etter min farmor og mødrene våre.
Gutt skal hete Trond Amund, etter begge fedrene våre og Amund er bare noe gubben har forelsket seg i.

Samuels hjertemamma skrev:
Du kødder med meg!! Har aldri hørt noen som skal kalle ei jente noe med Isolde før :-) For det er nemlig det ei evt jente skal hete her hos meg, elsker navnet...og så er det sjelden og ikke typisk trend-navn :-)

Guttenavn har jeg ikke peiling, har liksom brukt opp de to fineste som finnes :-)

Jeg jobber HARDT og iherdig på å få mannen med på Isolde, da jeg synes det er et av verdens fineste navn :) Han er hard der, men om det blir jente så skal jeg prøve å få viljen min :p

Vi har snakket litt om navn, men er absolutt ikke enig.. Og jeg er spent på om vi blir det til slutt ;)

Men navn som jeg liker er
Jente: Alba, Ingrid, Mina, Freja, Tilde, Elvira
Gutt : Samuel, Elliot, Sebastian, Martin, Sakarias

Navn er vanvittig vanskelig, spesielt siden vi har 3 barn fra før, alle skal jo passe sammen! Dessuten har vi kalt opp ungene, de har fått navn med samme forbokstav som sine besteforeldre. Så neste nå må få et navn på G eller H. Guttenavn med de bokstavene er ikke fine, så det MÅ bli jente!  

Jente: Angelica <3

Gutt: Emanuel :)

Vi har ikke funnet gutte navn ennå. Men blir det jente så blir det nok Mie Sofie. Syns det er vanskelig å finne navn

Vår lille luring skal hete Noah :) Pappa i hus heter Nichlas. Blir det jente neste gang blir det Thea eller Sarah. Jeg heter Tina. Synes det er utrolig fine navn, og ligger i kategori med våre egne :) Men slet mye mer med å finne guttenavn enn jentenavn! Myye vanskeligere ;p

Hvis det blir gutt blir det med stor sannsynlighet Gabriel. Men jeg har også litt lyst til å kalle opp etter mamma. Hun het Else, og morfar het Edvard, så det er jo nærliggende. For jente har jeg veldig lyst på Esther, eller i hvertfall noe på E.

Back
Topp