Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Behovet forsvant ganske kjapt her også sist gang, heldigvis. Har vært avhengig av otrivin før så har en oppskrift på hvordan jeg skal slutte heldigvis. Fram til da så får jeg prøve å ikke bruke nesespray mer enn 10 måneder sammenhengende i stedet for 10 dagerSamme her! Brukte nesespray daglig forrige svangerskap - og behovet forsvant kvelden etter fødsel. Har begynt på samme tralten denne gangen, og regner med det blir å vedvare til fødsel denne gangen og. Bruker saltvann med aloe vera litt innimellom for å rense nesen litt, men ellers bruker jeg barnesprayen til Dexyl (bare fordi den er mildere) - den kan man bruke under graviditet, men skal som med de andre ikke brukes i over 10 dager sammenhengende.

Greit når man har gjort det en gang før! Haha, ja, tror jeg utvider grensa til måneder jeg ogBehovet forsvant ganske kjapt her også sist gang, heldigvis. Har vært avhengig av otrivin før så har en oppskrift på hvordan jeg skal slutte heldigvis. Fram til da så får jeg prøve å ikke bruke nesespray mer enn 10 måneder sammenhengende i stedet for 10 dager![]()
Har ikke sjans til å få sove med tett nese, og av og til når jeg spiser så blir jeg så tett att jeg må puste med munnen - og det er å forferdelig slitsomt!! Så så lenge ikke babyen tar skade av det (og det gjør den jo ikke), så blir jeg nok å bruke nesespray så lenge jeg må denne gangen også 
Ja nettopp. Kan jo ikke gå i 9 mnd uten å puste ordentlig eller sove, og hverken saltvann eller nesehorn funker på meg så da er jo saken greiGreit når man har gjort det en gang før! Haha, ja, tror jeg utvider grensa til måneder jeg ogHar ikke sjans til å få sove med tett nese, og av og til når jeg spiser så blir jeg så tett att jeg må puste med munnen - og det er å forferdelig slitsomt!! Så så lenge ikke babyen tar skade av det (og det gjør den jo ikke), så blir jeg nok å bruke nesespray så lenge jeg må denne gangen også
![]()

Behovet forsvant ganske kjapt her også sist gang, heldigvis. Har vært avhengig av otrivin før så har en oppskrift på hvordan jeg skal slutte heldigvis. Fram til da så får jeg prøve å ikke bruke nesespray mer enn 10 måneder sammenhengende i stedet for 10 dager![]()
Kjøpte en genial nesespray i Sverige men den er selvsagt tom å ikke husker jeg hva den het får panikk når jeg ikke får puste gjennom nesa, puste gjennom munnen er bare travelt. Så har en nesespray i hvert rom tror jeg, pluss en i bilen og en i jakkelomma![]()
men da skjønner jeg å hvorfor jeg har vært ekstra tett og ble det på dagen jeg klm på 11+0Jeg bruker kortisonspray hver kveld (heter Avamys), og minst mulig Otrivin, kanskje en halv dusj i hvert nesebor på kvelden. Går gjennom dagen tett. Kortisonsprayen hjelper på, så da går det greitVil du dele oppskriften?
Jeg har følt meg konstant forkjøla siden frøkna begynte i bhg høsten 17, brukt otrivin mer eller mindre sammenhengende siden januar i fjor![]()
Hva var spesielt med den?
Hilsen avhengig![]()
og det gjør nemlig ikke otrivin