Ekstremt tett i nesa!! Hjelp

Gurisss

Elsker forumet
Augustbarna2024
Føler jeg kunne trengt dobbel spray med otrivin annenhver time, og våkner mange ganger på natta og er potte tett. Noen andre som har det sånn, og hva gjør dere? Kan jo ikke bruke otrivin hundre ganger daglig i 9 måneder heller :oops:

Dere som har flere svangerskap bak dere, går det over eller varer det til babyen kommer? :oops:

Tips mottas med stooooor takk!
 
Føler jeg kunne trengt dobbel spray med otrivin annenhver time, og våkner mange ganger på natta og er potte tett. Noen andre som har det sånn, og hva gjør dere? Kan jo ikke bruke otrivin hundre ganger daglig i 9 måneder heller :oops:

Dere som har flere svangerskap bak dere, går det over eller varer det til babyen kommer? :oops:

Tips mottas med stooooor takk!
Det har vært forskjellige fra gang til gang. På første var jeg tett i nesen de siste 6 ukene, sov sittende.
På nummer to var jeg aldri tett i nesen. Nå nummer tre så merker jeg det litt, men kjøper nesespray som er lov. Rhinox har fungert fint for meg
 
Jeg følte jeg ble bedre når jeg SLUTTET med otrivin, det er som om otrivin gir deg tett nese i lengdeno_O
Jeg byttet til saltvannspray fra apoteket (metode sin) og da ble jeg mindre tett i nesa.. er i uke 9+1 nå
 
Jeg følte jeg ble bedre når jeg SLUTTET med otrivin, det er som om otrivin gir deg tett nese i lengdeno_O
Jeg byttet til saltvannspray fra apoteket (metode sin) og da ble jeg mindre tett i nesa.. er i uke 9+1 nå
Det føler jeg nesten og. Bytta til Rhinox i går, og føler allerede det er litt bedre. Skal prøve saltvann i tillegg!
 
Jeg har noen sånne små flasker med saltvannsløsning etter babytida. Kanskje jeg skulle testa den? Sliter med det samme!
 
Back
Topp