ekstremt tørst!

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
jeg er så innmari tørst, drikker og drikker, men føler meg like tørst igjen bare noen minutter seinere... noen som kjenner seg igjen? første dag jeg har hatt det sånn!

Ja, har vært sånn i 2 uker nå jeg også. Orker nesten ikke kaffe lenger, og må bare ha alt mulig annet drikke. Drikker munkholm nå, det syns jeg faktisk at hjelper litt på tørsten...

Kjenner meg godt igjen!! Jeg er kjempetørst jeg også.. Men av en eller annen grunn har jeg veldig lyst på kaffe! Typisk når man ikke skal ha så mye av det:)

Jeg er også veldig tørst. Spesielt om natten.. Våkner opp og er helt tørr i halsen.. Vet dere om det er ok å spise Strepsils? Føler som at jeg har noe i halsen og tenker at en Strepsils kan hjelpe:)

Jeg er ikke spesielt tørst :P Men pleier ikke drikke så mye til vanlig heller! Litt mer drikker jeg da :) HAr hatt så lyst på øl, mulig siden vi har det i kjøleskapet.. Men det som er teit, er at jeg ikke har drukket øl siden jeg tok et par slurker i februar, å det smakte pyton! snart 3 år siden jeg drakk alkohol sist. med unntak av de slurkene :P

Her drikkes det masse vann og så er jeg hektet på vannmelon så kan vel henge meg på tørsten :) Isbiter er digg da!

Jeg har også vært utrolig tørst i det siste. Må ha vannflaske tilgjengelig hele tiden. Våkner helt uttørket midt på natta :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også vært utrolig tørst i det siste. Må ha vannflaske tilgjengelig hele tiden. Våkner helt uttørket midt på natta :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid vannflaska mi med meg.. Tilogmed på nattbordet...

ang strepsil så hadde jeg nok ikke spist det, så lenge den inneholder bakteriedrepende middel. Prøv med litt te og spis c-vitaminer!!! :-)

Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig dilla på sånne fersken smågodt. Var kanskje fordi jeg var så tørst det også...

Back
Topp