Ekstremt tørr hud

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Altså jeg klør meg i hjel av den tørre huden. Føttene ser nærmest blå ut så tørrr er de. Spesielt håret, beina, føttene og ansiktet er knusktørt.. hva hjelper mot det? Aldri vært så ille før...

Her også. Jeg bruker Canoderm som mange sier er bra, men blir ikke noe bedre.. Har kjøpt en olje på Body Shop som jeg venter i posten.

Forje svangerskap var jeg ekstremt tørr på spesielt mage, rygg og ansikt. Brukte decubal lipid cream, fet fuktighetskrem til svært tørr og problematisk hud da. Mener det finnes flere forskjellige innen den serien, men brukte den med 70% fett. Fungerte fantastisk.:happy: Er allergivennlig også og lukter ikke noe. Kjøpes på apotek.

Har smått startet å bruke denne igjen da jeg begynner å få ganske tørr hud igjen.

Jeg er også tørr overalt :hilarious: La merke til føttene mine i dag, de var jo helt hvite :bored: Ansiktet flasser og det gjør jammen brystvortene mine også..

Jeg har tørr hud til vanlig og jeg bruker canoderm. Jeg begynner å klø og får eksem hvis jeg ikke smører meg. Jeg har prøvd flere typer kremer men føler at canodermen er den eneste som faktisk virker på min hud. Canoderm er for å forebygge eksem så er ikke sikkert den fungerer like godt på andre typer hudplager/kløe.

Jeg bruker canoderm til vanlig, men nå har jeg brukt rød apobase. Den er veldig fet og hjelper godt mot tørr hud. Allergivennlig og uten lukt :) Fås kjøpt på apoteket.

Back
Topp