Ekstremt svimmel!

Craver_vannmelon_igjen

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
De siste par dagene har jeg fått skikkelig anfall av svimmelhet og kraftløshet i armene. Det kommer når jeg sitter, kan gjerne nettopp ha spist, også kjennes det plutselig ut som jeg skal svime av. I går var det én gang, men så ille at kona måtte kaste alt på jobb og komme hjem. Skikkelig ekkelt og veldig skummelt.

Jeg hadde ekstrem svimmelhet i 1,5 uke.
Tok kontakt med legen og fikk målt blodtrykk, blodsukker, blodprosent osv. Alt var i orden, så hun kalte det et symptom på graviditeten :happy:
Det regna jeg med, men var godt å få sjekket at alt var i orden.

Ring legen. Det trenger ikke være noe, men det kan. Legen er uansett stedet der du sjekker. Få dem også til å måle ortostatisk blodtrykksfall (da måler de blodtrykket mens du sitter og så rett etter du har reist deg).

Jeg er også litt svimmel til tider. Har problemer med å få opp jernlagrene. Kan ihvertfall berolige med at dersom det er jernmangel så skal det ikke ha noe å si for fosteret før senere i svangerskapet. Så man har tid til å rette opp en eventuell mangel :)

Huff så skummelt... Jeg har merket det om jeg bøyer meg ned og reiser meg igjen, eller snur meg fort fra det ene til det andre. Da går det helt rundt og jeg må stoppe opp for å hente eg inn. Det er litt bedre nå, varte bare en kort periode heldigvis..
Men sjekk det ut om det bekymrer deg, så får du i det minste et svar <3

Back
Topp