Ekstremt sulten

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er så innmari sulten HELE tiden! Flere som sliter med det? Prøver å spise lite og ofte og å ta sunne valg, men føler at jeg aldri blir mett.

Jeg er så innmari sulten HELE tiden! Flere som sliter med det? Prøver å spise lite og ofte og å ta sunne valg, men føler at jeg aldri blir mett.

Veldig sulten jeg også! Funker å spise lite og regelmessig for meg. Også synes jeg det hjelper mer med proteinrik mat, fremfor masse karbohydrater. Selv om jeg har mest lyst til å ete sjokolade dagen lang da... XD men har satt lørdag som begrensning der, hvis ikke tror jeg det vil gå over styr!

Samme her! Blir sulten bare én og en halv time etter forrige måltid. Hanske irriterende! Fyller på med frukt og nøtter innimellom, men er ikke alltid det tilfredsstiller sulten nok :/

Er sånn jeg også, var sånn i begynnelsen med første også. Det gikk over etter noen måneder

Jeg og. Var sånn med førstemann også, men det ga seg etter hvert. Jeg har med fire matpakker på jobb om dagen. :D (Pendler, så jeg må ha litt ekstra underveis.)

Huff ja.. Jeg spiser vanligvis veldig lite, men etter jeg ble gravid har jeg fått kallenavnet: matvraket :p

Back
Topp