Ekstremt sulten!!!

moccamint

Elsker forumet
Nå har jeg blitt ekstremt sulten, og det skremmer meg litt. Var veldig sulten i noen dager før fødsel plutselig startet sist, og jeg vil ha han inni magen hvertfall et par uker til.

Noen andre som opplever hungersnød? :p

Spiser ALT jeg kommer over! 36+6 i dag. Merkelig at det er plass ril så mye i magen med baby som fyller den godt ut også..

Nå har jeg blitt ekstremt sulten, og det skremmer meg litt. Var veldig sulten i noen dager før fødsel plutselig startet sist, og jeg vil ha han inni magen hvertfall et par uker til.

Noen andre som opplever hungersnød? :p

Haha, hungersnød faktisk!
Men nei, ingen hungersnød her! For liten plass nedi der nå.

Ja! Ikke hele tiden da, men de siste dagene har jeg hatt skikkelig megasult en gang om dagen. Blir helt ekstremt sulten og blir liksom aldri mett, selv om magen jo blir propp full. Skikkelig binge eating, har ingen kontroll.

Ja! Ikke hele tiden da, men de siste dagene har jeg hatt skikkelig megasult en gang om dagen. Blir helt ekstremt sulten og blir liksom aldri mett, selv om magen jo blir propp full. Skikkelig binge eating, har ingen kontroll.
Ja! Akkurat sånn. Jeg kan spise masse til middag, og en halvtime etterpå kan det kjennes ut som jeg ikke har spist siden frokost.

Håper ikke det betyr det samme som sist!

Kunne spist hele tiden :p

Jeg våkner ekstrem sulten midt på natten, men føler liksom ikke at jeg kan stå opp og spise da. Hadde følt meg litt som en feit amerikaner om jeg gjorde det. No offence.:smiley-angelic002

Åja, føler jeg spiser hele tiden! Til og med svigermor kommenterte det. "Det er så godt å se at du spiser, det er så ulikt deg" haha

Åh så godt det er flere! Jeg er også kjempesulten, gått opp 4 kg nå på 4 uker :O er nok kroppen som forbereder seg til amming å alt den lille krever etter fødsel :)

Back
Topp