ekstremt snopesjuk!!!

lillemolla

Gift med forumet
 ååå...er så veeeldig snopesjuk for tida. har egentlig hatt go kontroll på dette i hele svangerskapet intill nå.er sikkelig nedtur å gi etter for suget nå når det bare er 3 uker igjen. redd for at gullet skal legge veldig på seg av dette  og ikke minst mora som allerede har 15 kilo ekstra...blæh

har lov til å une seg noe godt da, spis litt med go samvittighet. Fleste parten av de kiloene du har lagt på deg går som regel bort etter fødselen. Husk at barnet er noen kilo[:)]

jeg også er ekstremt snopsjuk om dagen!! Klarer nesten ikke tenke på noe annet enn snop... Litt plagsomt..
Men jeg spiser som regel det jeg får lyst på, også prøver jeg å spise endel frukt, hjelper litt...

Har lagt på meg nærmere 20 kilo! Og jeg har spist mye mat, frukt og grønt. redd for at babyen ikke skulle få nok næring. Det førte til at jeg ikke hadde lyst på noe snop.Men jeg ble litt frustrert at jeg la på meg så mye av sunn mat. Jordmor sa at jeg kunne kutte ned på maten og ikke spise så mye frukt. All frukten kunne også gjøre meg lubben.  Men nå som jeg ikke spiser så mye mat og frukt, har snoplysten tatt over!!!!!!! Må bare ha godis,- spesielt smågodt! Hmmm kanskje jeg må en tur på kiosken....

jeg hadde full kontroll med det å ikke spise snop for inttil noen uker siden men nå går det elendig, hadde lagt på meg 1,5 kg på 1 uke og legen var ikke glad for det, (har fedme) men men det er ikke så lett å si nei til snop da[&:][&:]jeg gir etter en stund

Legen min har aldri sagt at jeg må skjerpe meg med tanke på vekt. Det eneste hun har sagt er at kroppen venner seg til vektøkningen og ønsker å opptrettholde denne. Hun sier at det kan være  at en legger på seg enda mer neste fødsel og at det kan bli verre å gå ned.

Lag en god kake uten sukker foreksempel :)
har en god oppskrift på eplekake uten sukker, men søtningsmiddel (suketter foreksempel)
det er hvertfall ikke så dumt.
eller det beste:

1 dl cultura med jordbærsmak
1 dl med jordbæryoghurt (tine)
2 dl frosne yoghurt (rimi har små 300 g poser som har ca 4-5 dl jordbær i. de er best.)
1/2 banan

kjør dette i en blender, og du får en deilig jordbærsmoothie....mmm :)

Back
Topp