Ekstremt sliten

Lush

Forelsket i forumet
Er det fler enn meg som plutselig har blitt innmari slitne?
Jeg våkner sliten, selvom jeg sover godt.
Går hele uka og gruer meg til de dagene jeg jobber, i og med at jeg allerede er utslitt de dagene jeg ikke jobber.
Kvelden etter jobb og dagen etter er jeg som regel helt kjørt i bekkenet.
Har også masse kynnere når jeg er på jobb.

Var hos legen på fredag og fikk henvisning til noen som driver med gravidtrening.
Så sitter å venter på at de skal ta kontakt...

jupp, er samme her, men jeg har en to åring (snart) å ta meg av, heldigvis er sambo en kjempe flink hjelper :)

Ja jeg er veldig sliten selv om jeg er 100 % sykmeldt. Nå skal det sies at minstegutt på snart  2 år har vært veldig mye syk siden jul, og har vært en del hjemme. Det tar på når man ikke er i form selv, og jeg tror faktisk noen ganger at det hadde vært mindre slitsomt og vært på jobb selv om jeg har en veldig krevende jobb ;-)

Nå er han syk igjen, var hos legen idag og fikk en ny type penicillin, hans andre kur på 14 dager. Krysser fingrene for at dette hjelper!

det er slitsomt å ære slitsom :P

håper treningen hjelper for deg, det pleier å være greit med litt bevegelse og frisk luft.
begynner å kjenne at det jeg sover av og til litt dårligere og det tar på, men foreløpig går det greit!

Jeg er veldig sliten. Kjenner at jeg kvir med skikkelig til slutte av mnd og mannen reiser på havet i 6 uker. Skal snakke med legen i morgen, og høre om jeg kan få aktiv sykemelding. Er lærer, og må stort sett gå etter undervisning, for da er jeg helt utslitt. Og det funker jo dårlig når jeg skal forberede meg til timer, rette prøver, lager planer etc. Hvis jeg kan sitte på kontoret, og få gjort en del i løpet av dagen, så trenger jeg ikke ta så mye arbeid med meg hjem. Nå har jeg nett skrevet ned den norske oversettelsen på den engelske leseleksen.... Det er jo kjapt og greit, men har hele tiden i hodet alt jeg burde gjort som jeg ikke orker. Var veldig pigg til å begynne med, så tenkte at jeg komt til å få det senere.

Ja, sliten kom å tok meg i går, var helt utslitt, selv om jeg har hatt en rolig helg. og hadde hjemme en guttunge på 2. Det tar på energien. Pappan jobber mye om dagen, så har ofte guttungen hele dagen alene og det er slitsomt. Men men, det må man regne med når man skal gå å bli gravid, hehe, jobber fortsatt 100% ser ikke så mye frem til nattehelg, men det går det også....

Ja, har vært veldig sliten de siste ukene. sover ikke alltid så godt heller så våkner trett i tillegg.

Nesten litt godt å lese at det ikke bare er meg som er utslitt... Trøtt når jeg våkner, og sliten av å ha vondt hele tiden:(( men, nå er vi i siste tredel av svangerskapet, så det er kanskje ikke rart det begynner å ta på??

Ja, kjenner at jeg går litt på " tom tank", og har kjent det litt for lenge, så nå er jeg for det meste bare hjemme eller på behandlinger/lege...kjenner at jeg ikke orker så mye annet :(

Men er ikke trøtt selvom jeg ikke sover så godt, bare sløv og sliten...

Litt dårlig samvittighet oven for prinsen min på 4,5 år...

Back
Topp