Ekstremt pappagutt....

Iroim

Elsker forumet
... føler meg helt ubrukelig om dagen jeg. Leon er ekstremt pappagutt, jeg får nesten ikke ta i gutten en gang. Og til helga er Leon og jeg alene, lurer på hvordan det skal gå???

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... Er jo ikke helt meg selv om dagen, og orker ikke løpe rundt med ham... Spennende når babyen kommer.

Er bare sundt -innimellom er de mammadalter og innimellom er de pappadalter - betyr bare at de er trygge hos begge to. Skjønner det gjør litt vondt i mammahjertet, men nyt at han vil til pappa - da får pappa ta seg av han og så kan du tenke på deg selv og magen!!!!!

Her er snuppa VELDIG  mammadalt...nekter at pappa skal pusse tenner, nekter at pappa skal legge hu. Men det er kun et problem når jeg er i nærheten! er helt annerledes når pappa er hjemme med ungene alene! [;)]

så det går nok fint til helga! [:)]

Etter at du har hatt han alene hele helga blir han nok mammagutt skal du se. Sånn er det hvertfall her. Har jeg dem alene en stund er dem mammadalter deluxe. Har pappaen dem blir dem pappadalter. 

ORIGINAL: Wibe^

Her er snuppa VELDIG  mammadalt...nekter at pappa skal pusse tenner, nekter at pappa skal legge hu. Men det er kun et problem når jeg er i nærheten! er helt annerledes når pappa er hjemme med ungene alene! [;)]

så det går nok fint til helga! [:)]

sånn er det her og!!

Tror ikke han blir mammagutt på en helg altså.... Men er vel bare mine hormoner som løper løpsk igjen...[;)]

Back
Topp