Ekstremt nedpress?

Småspor

Betatt av forumet
Jeg er førstegangsfødende, så jeg vet ikke hva som er normalt.
Jeg begynte med menssmerter og nedpress for ca en uke siden, og det ser ut som jeg har begynt å modne.
Men i dag har ømheten/verken i dåsa vert helt ekstrem. Som jeg sier til mannen, det føles ut som hele underlivet er på vei ut. Når jeg gikk på do nettopp så var det bokstaveligtalt det inntrykket jeg fikk. Er ekstremt øm og når jeg kjente der nede så er jeg hard og mye «lenger ute» enn normalt, om en forstår hva jeg mener. Som om jeg må trykke ting på plass. Er dette normalt, og hva skjer???

Kanskje du skal ta en tlf? Første fødselen min startet med skikkelig vondt i underlivet... svie og forferdelig nedpress... klarte nesten ikke gå med bikkjene... da startet riene litt senere på dagen :rolleyes:

Høres ut som skjedeprolaps.
Det går over etter fødselen. Husk å knipe :)

Oppdatering.
Hodet er festet, langt nede og jeg er godt inni modingsprosessen. Kan forvente å se jenta mi i løpet av de neste dagene, eller om noen uker! Jeg håper hun holder seg inne i hvertfall 2-3 uker til. Fikk beskjed om å komme rett inn hvis kynnerene utvikler seg til å bli vondere og hyppigere.

Så jeg får rett og slett holde meg i ro og vente å se!

Oppdatering.
Hodet er festet, langt nede og jeg er godt inni modingsprosessen. Kan forvente å se jenta mi i løpet av de neste dagene, eller om noen uker! Jeg håper hun holder seg inne i hvertfall 2-3 uker til. Fikk beskjed om å komme rett inn hvis kynnerene utvikler seg til å bli vondere og hyppigere.

Masse lykke til [emoji4]

Oppdatering.

Spennende :) lykke til!

Lykke til :)

Spennende! Hvordan går det med deg? Målte de livmorhals osv når du var inne?

Back
Topp