Ekstremt mye liv..

Spirevipps

Forelsket i forumet
Altså , dette er 4. Svangerskap . Men så aktiv som han her krabaten er , kan jeg ikke huske at de andre har vært. Blir nesten litt paranoid og lurer på om det er to inni der , en som gjemmer seg liksom:wacky:

Flere som har veldig aktive krabater i magen?

Altså , dette er 4. Svangerskap . Men så aktiv som han her krabaten er , kan jeg ikke huske at de andre har vært. Blir nesten litt paranoid og lurer på om det er to inni der , en som gjemmer seg liksom:wacky:

Flere som har veldig aktive krabater i magen?
Det varierer veldig fra dag til dag egentlig
Med de to vi har fra før av så hadde jeg morkaken foran, kjente jo bevegelsene, mens denne gangen er den bak og jeg kjenner det veldig godt ;)

Ja, lille i magen min er også veldig aktiv:woot: Blir jo nesten litt sliten eg:hilarious:

Det er min fyrste og eg blei overraska over kor mykje liv ein kjenner egentlig. Eg trudde jo at ein berre kunne kjenne eit spark no og då liksom:p

Ja, babyen her er aktiv både tidlig og sent, og holder meg av og til våken om nettene :wacky: Er også førstegangs og overrasket over hvor mye liv man kjenner! Både litt slitsomt og veldig koselig ;)

Det varierer veldig fra dag til dag egentlig
Med de to vi har fra før av så hadde jeg morkaken foran, kjente jo bevegelsene, mens denne gangen er den bak og jeg kjenner det veldig godt ;)

Denne karen HAR morkaken foran, så burde vært motsatt her kanskje :woot:

Ja, babyen her er aktiv både tidlig og sent, og holder meg av og til våken om nettene :wacky: Er også førstegangs og overrasket over hvor mye liv man kjenner! Både litt slitsomt og veldig koselig ;)

Absolutt . Prøver å nyte det. Vet det er siste gang jeg går gravid. Men nå er det nesten litt vondt :yuck:

Jepp! Veldig veldig veldig aktiv her også!! Har en app hvor jeg registrerer tid på 10 bevegelser. Står at normalen er 5-15 minutt på 10 bevegelser.. jeg ligger ofte på rundt minuttet ;)

«Blekkulf» trener karate hele døgnet omtrent, det er armer og ben over alt. Overbevist om at han har fest med alle blekksprutvennnene sine titt og ofte :laughing025.

Jeg er også i 4. svangerskap og denne er spinnvill. Morkaka er foran, men likevel er bevegelsene på høyde med førstemann som også var treningsgal:wacky: Håper det ikke betyr at hun sover like lite etter fødsel....

Back
Topp