ekstremt med smitte for tiden?! spørsmål lagt til*

linusgullet <3

Elsker forumet
flere enn meg som stort sett har vært hjemme med syke unger etter nyttår[&o] har nå hentet lillemann i bhg pga han kastet opp. vi delte på å være hjemme med de hele forrige uke pga feber, høy feber. i jula var de helt friske, hadde fri fra bhg da..! før jul hadde de omgangssyken en gang vær, og noen dager med feber!ble fortalt i bhg at det var 3.omgang med omgangssyken der nå...![&o][:'(]

hvordan løser dere det? har jo bare 10 dager i løpet av et år, men må jo selvfølgelig holde ungene hjemme når dem er dårlige, og 2dager etter de er friske, så da blir det jo fort 4-5dager +helga  hver gang!!

Har ikke sykt barn, men på avdelingen vår i bhg i dag var vi bare 2 barn av 9. resten har feber og oppkast [:'(]
så er nok mye smitte ut å går ja

ORIGINAL: Linn1

Har ikke sykt barn, men på avdelingen vår i bhg i dag var vi bare 2 barn av 9. resten har feber og oppkast [:'(]
så er nok mye smitte ut å går ja

2 av 9 ja, da er det ikke bare i bhg her det er masse da! ikke noe særlig å bruke opp alle sykt barn dagene i januar[&o]

Helt siden slutten av Nov. har det vært ekstremt mye sykdom i den bhg min snupp går i [:'(]
Vi har vært igjennom det aller meste nå, nå er det ny runde med feber og kraftig forkjølelse [&:]

Er nok mye sykdom ute som går nå ja! Desverre [&o]

Vært syke her siden midten av desember[:'(] 4 omgangen nå, nå er det snørr,feber, halsvondt og sutring[&o]

Her har vi 4 omgang med sykdom siden midten av Nov. (3 med omgangsyken, 1 med influensa)!! Heldigvis har min mann permisjon, vist ikke hadde 7 dager av sykt-barn dagene røket til nå i år...

Og vi som tidligerer år sjeldent har brukt mer enn 4 dager i året på sykt barn [X(] Allerede 7 dager med sykdom og året er 17 dager gammelt.... Dette lover jo godt [:-]

Masse som går i bhg til snuppa å, men hu har helt utroloig klart å holde seg frisk!
Ikke vært syk på det jeg kan huske!!

God bedring til dere med syke barn!

Etter at det ble innført spriting av hender når en kommer og går på avd til T, har sykdomsfraværet gått veldig ned. Barna må vaske seg på hendene før de går inn på avd.
Kan faktisk skifte klær, vaske hender når de kommer hjem fra barnehagen, det gjør vi- etter vi begynte med det har T vært lite syk.

Back
Topp