Ekstremt lite symptomer- beskymret.

Skattnr.2

Betatt av forumet
Jeg har alltid hatt lite symptomer i begynnelsen når jeg har vært gravid, men denne gangen har jeg ekstremt lite. De eneste jeg har er:
- Mistet lysten på Pepsi Max
- Fryser om kvelden.

Jeg hadde en MA i slutten av Juni i uke 11- da hadde fosteret vært dødt i
4-5 uker og jeg merket ingenting. Er derfor veldig obs på symptomer nå.

Jeg tok en test igjen idag og den viste 3+
Men er det noen andre måter jeg kan få svar på om det fremdeles er liv der?

Jeg burde jo være veldig glad for at jeg er så fin i formen, men siden jeg mistet forrige gang- så er jeg ekstremt bekymret og klarer ikke å glede meg over det. Jeg er 5+2 idag.

Eneste måten er å dra på UL. Hcg kan fortelle noen ganger, men ikke alltid. Vet hvor ille det er å være redd for MA. Vil anbefale deg UL for å roe ned nerver ❤️ mest sannsynlig går det bra denne gangen.

Ordne privat UL

Vet hvordan du har det, vi må bare være tålmodige ....

Kan man ordne privat Tul selv før man har vært hos legen? Er så lenge til jeg har første legetime..o_O

Jeg har alltid hatt lite symptomer i begynnelsen når jeg har vært gravid, men denne gangen har jeg ekstremt lite. De eneste jeg har er:
- Mistet lysten på Pepsi Max
- Fryser om kvelden.

Jeg hadde en MA i slutten av Juni i uke 11- da hadde fosteret vært dødt i
4-5 uker og jeg merket ingenting. Er derfor veldig obs på symptomer nå.

Jeg tok en test igjen idag og den viste 3+
Men er det noen andre måter jeg kan få svar på om det fremdeles er liv der?

Jeg burde jo være veldig glad for at jeg er så fin i formen, men siden jeg mistet forrige gang- så er jeg ekstremt bekymret og klarer ikke å glede meg over det. Jeg er 5+2 idag.
Sniker fra mai, symptomene kom når jeg var 5+6 her , jeg og leta veldig ette symptomer da jeg har mista flere ganger. Gi den uke så kommer de nok.

Sniker fra April ;)

De fleste symptomene mine fikk seg et boost fra 6+2! Både tretthet og kvalme. Så ville ikke gitt opp ennå.
Mye kan skje på ei uke. Plutselig skulle du ønske kvalmen dit peppern gror :hilarious:

Sniker fra mai, symptomene kom når jeg var 5+6 her , jeg og leta veldig ette symptomer da jeg har mista flere ganger. Gi den uke så kommer de nok.

Ja, jeg satser på det :-) Jeg har ikke hatt mange symptomer før-men de jeg har hatt har pleid å komme med en gang. Slik som:
- mye mer sulten
- oppblåst
- trøtt

Nå føler jeg at jeg har all verdens energi, så blir beskymrer for det.
Men de kommer nok etterhvert. :-)

Sniker fra April ;)

De fleste symptomene mine fikk seg et boost fra 6+2! Både tretthet og kvalme. Så ville ikke gitt opp ennå.
Mye kan skje på ei uke. Plutselig skulle du ønske kvalmen dit peppern gror :hilarious:

Tretthet har jeg hatt på de to andre, men jeg er heldig og slipper kvalmen :-)

Men nå har jeg ikke trettheten engang, og det er det som beskymrer meg.

Ordne privat UL

Vet hvordan du har det, vi må bare være tålmodige ....

Jeg har ordnet privat TUL i uke 8- for da klarer de å se litt mer. Men jeg lurer på om jeg skal ringe jordmor i morgen, og spør om hun kan henvise meg til en også :-)

Back
Topp