Ekstremt lite energi

shorty101

Flørter med forumet
Er det noen som er litt lenger på vei enn meg (9+6) som har begynt å få tilbake litt energi enda? Altså jeg er så sliten at jeg nesten føler meg deprimert. Orker ingen verdens ting, bruker alle dager på sofaen. Ikke følt meg så kjørt de to andre svangerskapene, men nå har jeg en 1 åring og en 3 åring i tillegg, så det forklarer kanskje litt.. :wacky:

Jeg troooor jeg begynte å få noe energi tilbake når jeg entret uke 12, men så all sykdom i hus og nå er det om mulig bare enda verre. Satser på at når sykdommen er forbi, så er også graviditetssymptomene forbedret :D

Jeg er 12+0 i dag, fortsatt syykt lite energi og stort søvnbehov :smiley-ashamed004 Sover fort 3-4 timer på dagtid, men nå har jeg ikke barn eller annet som jeg MÅ gjøre. Mange sier det pleier å avta nå fremover, så jeg håper det gjelder for meg også:p

Jeg er 12+0 i dag, fortsatt syykt lite energi og stort søvnbehov :smiley-ashamed004 Sover fort 3-4 timer på dagtid, men nå har jeg ikke barn eller annet som jeg MÅ gjøre. Mange sier det pleier å avta nå fremover, så jeg håper det gjelder for meg også:p
Like langt som deg og føler det likt :dead: har dog en 1åring i hus, så går en del energi til han. Er sykemeldt, så sover 1-2 timer på dagtid mens han er i barnehagen da:) kunne sovet myye mer, men greit å ha en grei døgnrytme når mini står opp tidlig:smiley-ashamed004

Jeg er 11+0 og har endelig begynt å merke tegn til bedring av energinivået. Har vært totalt kaputt lenge nå og følt meg helt ubrukelig. Merker sånn smått nå at jeg har litt mer energi, men trenger fortsatt mye søvn og hvile da. Det toppet seg for meg med slitenhet og kvalme i uke 9-10, så er veldig glad for at det ser ut til å snu litt nå.

Ingen barn i hus, men er 12+5 i dag og føler at energien sakte, men sikkert er på vei tilbake :smiley-bounce012 har vært helt tom for energi frem til sånn ca. nå, men de siste to-tre dagene har jeg endelig orket noe annet enn å ligge på sofaen på kvelden :gen014

Er 12+1 i dag og den siste uken/kanskje to så har jeg hatt mer energi! Er selvfølgelig sliten og trøtt etter jobb men har fått en del av energien tilbake

Like langt som deg og føler det likt :dead: har dog en 1åring i hus, så går en del energi til han. Er sykemeldt, så sover 1-2 timer på dagtid mens han er i barnehagen da:) kunne sovet myye mer, men greit å ha en grei døgnrytme når mini står opp tidlig:smiley-ashamed004
Det skjønner jeg veldig godt :p Nå når jeg står i det for første gang, så er det så sykt å tenke på at dere med flere barn har overskudd til å i det hele tatt ta vare på flere enn bare dere selv de første ukene! Sykt hva kroppen bare klarer:p All creds til dere!:smiley-ashamed004:happy093.

Det skjønner jeg veldig godt :p Nå når jeg står i det for første gang, så er det så sykt å tenke på at dere med flere barn har overskudd til å i det hele tatt ta vare på flere enn bare dere selv de første ukene! Sykt hva kroppen bare klarer:p All creds til dere!:smiley-ashamed004:happy093.
Jeg har faktisk tenkt akkurat det samme. Jeg sliter så med bare meg selv akkurat nå, klarer ikke tanken på om jeg skulle ta vare på en to-åring i tillegg til å være dårlig som gravid :laughing002

Jeg har faktisk tenkt akkurat det samme. Jeg sliter så med bare meg selv akkurat nå, klarer ikke tanken på om jeg skulle ta vare på en to-åring i tillegg til å være dårlig som gravid :laughing002
Det hjelper med en positivt innstilt mann og besteforeldre som kan avlaste litt her og der… og utrolig hva man klarer når man må. Men det er pyton!

Vi er mange i samme båt når det kommer til lite energi, skjønner jeg. Godt å høre at det har begynt å snu for noen!! Har snudd for meg mellom uke 11-13 i de andre svangerskapene, så krysser fingra for at det ikke er mange ukene igjen :dance008

Det er utrolig rart det der, for husker jeg tenkte nøyaktig det samme da jeg var førstegangs. Likevel gikk det over all forventning med en ettåring på slep i tillegg gang nr 2 - og nå durer det og går med både en 3-åring og en 1-åring :laughing002 litt mindre energi kanskje, men ellers går det meste på autopilot kan man si..

Haha jeg tenkte akkurat det samme! Hvordan i all verden klarer de det?! Men så bare går det på et vis, man klarer å finne den ekstra styrken. Og hvis man er heldig har man kanskje noen som kan avlaste i ny og ned :love7 og så må man kanskje senke lista litt for hva man orker å gjøre, det er heldigvis ikke for alltid at det er sånn:smiley-ashamed004

Haha jeg tenkte akkurat det samme! Hvordan i all verden klarer de det?! Men så bare går det på et vis, man klarer å finne den ekstra styrken. Og hvis man er heldig har man kanskje noen som kan avlaste i ny og ned :love7 og så må man kanskje senke lista litt for hva man orker å gjøre, det er heldigvis ikke for alltid at det er sånn:smiley-ashamed004
Heelt sant! :smiley-ashamed004 Viktig å være snill med seg selv i denne tiden:love7

Heelt sant! :smiley-ashamed004 Viktig å være snill med seg selv i denne tiden:love7
Ja :love7 føler det er lett å bli påvirket og se i sosiale medier om alt man «bør» gjøre med barna sine og hvordan huset skal se ut og meg selv ikke minst. Men hvis det går ut over hvordan man har det både fysisk og psykisk så er det virkelig ikke bra, gjør det som føles rett for seg selv:Heartred

For meg toppet det seg med lite energi i uke 12, men nå føler jeg kanskje det begynner å bli litt bedre, men jeg er fremdeles sliten. 13+1 i dag. Jeg har en på 2 og en på 3 så har også en ganske slitsom hverdag :bag:

Jeg tenkte også det første gang. Må har jeg en på 1.5 år. Ingen god følelse å ligge på sofaen hele dagen. Heldigvis hjelp av samboer og besteforeldre. Jeg klarer ikke å ta meg av ettåringen alene en hel dag. Føles ikke bra. Så håper det gir seg snart. Sist gang holdt det på til over uke 20, håper det blir bedre før denne gangen. Er 11+1 nå.

Jeg er 13+2 og har så å si ingen energi nesten..Sover fort 8-10 timer om nattaen, men sovner på dagen i flere timer også..orker ikke å være med ut på noen ting engang. Men klager ikke, bare den minste i magen har det fint så går det fint for meg. Selv om jeg skulle ønske energien kom smått tilbake snart

Back
Topp