Ekstremt lat? Eller sliten?

My90

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Hei dere! Trenger å høre hva dere tror for nå begynner jeg nesten å bli bekymra for at noe er galt. Jeg er nemlig helt utkjørt av.. ingenting... jeg har ikke noen spesiell trang til å sove, bare ligger på sofaen og tenker at jeg skal klare å i det minste sette på en maskin klær, men så venter jeg en halvtime før jeg uansett må på badet for å tisse og da er jeg for sliten for å i det hele tatt sette på den maskinen og må hvile meg etter å ha tisssa.... haha. Det kan da ikke være rett? I går klarte jeg å gå en liten tur på ca 30 min, thats it, ikke noe annet enn det.. Jeg er ikke kvalm, bare lat og sutrete :shifty:

Alt er et ork for tiden føler jeg. Nesten så jeg føler meg som en belastning for mannen. Men han er veldig god og støttende. Har ferie 1 uke nå, men gruer meg til å starte på jobb om energien ikke kommer tilbake. Alt er tungt og slitsom... o_O

Kjenner meg litt igjen i noe av det du sier, selvom det ikke er fullt så «gale» her. Vi er jo alle så forskjellige :) og omtrent alt kan betegnes som normalt! Sikker på at det er normalt, men håper du føler deg kvikkere snart :happy:

Er mye sliten selv jeg. Kroppen vår lager jo ett helt nytt menneske, så er kanskje ikke så rart? ;)

Etter jobb så ligger jeg bare på sofaen. Kan være jeg tar meg ett raid med støvsuger, sette på maskin osv. Men ikke noe mer, jobber i bhg så får brukt både kroppen og hodet godt i løpet av en dag ;)

Har det akkurat på samme måte! Alt er er ork, og selv de minste ting blir uoverkommelige prosjekter...

Jepp samme her:wideyed::wideyed::wideyed: har ei uke ferie, men brukte mesteparten av dagen idag på sofaen...sover ikke, bare ligger der liksom:hilarious::hilarious:

Jeg har også brukt opp energien på jobb, så blir mye sofasitting på kveldene. Sliten for tiden! Men som flere nevner, det er kanskje ikke så rart når kroppen vår lager ett helt nytt menneske :love017

Opplever det samme som deg! Har vanligvis problemer med å finne sofaen og roen, men nå er det stikk motsatt. Har ingen plager generelt, men er veldig trøtt!

Jepp samme her:wideyed::wideyed::wideyed: har ei uke ferie, men brukte mesteparten av dagen idag på sofaen...sover ikke, bare ligger der liksom:hilarious::hilarious:
Helt samme dag som meg jo :hilarious:! Nå klarte jeg å rydde littegranne inn i oppvaskmaskinen, det var en bragd! Fyflate så slitsomt

Pjuh.. da virker det ikke som jeg er helt på slappfisk-kjøret. Jeg har sagt til mannen at han må se på meg som en hund fremover :hilarious::hilarious::hilarious: og at han må ta meg med ut på én luftetur om dagen hvis ikke kommer jeg til å bli sprø :hilarious: han sier han skal ta meg med på luftetur når han kommer hjem fra trening. Haha, helt patetisk, jeg vet! Men jeg klarer ikke komme meg ut på eget initiativ :dead:

Det var relativt mye futt i meg i utgangspunktet, så jeg er ikke helt på sofasliter-stadiet, men jeg driver og dropper trening, og alt av husarbeid går i halvt tempo, og jeg synes synd på meg selv når jeg sykler til jobb, enda det bare er noen få meter. Alt er så slitsomt...:dead:

Jeg sovner uansett h or jeg setter meg ned!!! Klarer ingenting på jobb eller hjemme! Stakkars di som må leve med meg i disse dager :p huff!

Jeg lever på sofaen om dagen. Er sykemeldt, orker ingenting. Bretta klær og hengte opp klær i stad, det var grusomt. Ble så sliten at jeg kasta opp og havna tilbake i sofaen :singing:

Jeg har det ganske likt som du beskriver. Det virker som om det er normalt ut ifra det jeg leser :happy:

Back
Topp