Ekstremt kvalm fortsatt

Athea87

Flørter med forumet
14 uker og fortsatt ekstremt kvalm døgnet rundt! Herregud dette forventet jeg ikke! Kommer det til å vare hele svangerskapet? Flere som sliter med kvalme i 2.trimester?:(

Ja, jeg er 15 uker idag. Fortsatt kvalm, men har bedret seg litt de siste dagene. Men er sulten hele tiden nesten nå da, og hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm :woot:

Har ikke vært så kvalm i begynnelsen, men nå siste uken har jeg både kastet opp og brekt meg nesten hele tiden. Er 13+5 idag. Er så kjipt å føle at man slipper unna den svangerskapskvalmen så dukker den opp når det skal dabbe av liksom.

14 uker og fortsatt ekstremt kvalm døgnet rundt! Herregud dette forventet jeg ikke! Kommer det til å vare hele svangerskapet? Flere som sliter med kvalme i 2.trimester?:(
Jepp, samme her! Har ikke noe håp denne gang da det ikke ga seg sist:shifty:

Uff da! Hvor lenge varte det??:(
Sist? Kvalmen hadde jeg hele veien. Men det er jo ikke vanlig:bag: Hadde ekstrem kvalme fram til hvert fall uke 30, så roet det seg og jeg var bare «vanlig» kvalm resten:p
Går du ikke på noe kvalmestillende?

Jeg og, var sånn med nr 2 også.. håper det gir seg snart :( går på zofran, men kaster opp flere ganger om dagen og nesten konstant kvalm..

Sniker.
Jeg har ikke vært ekstremt kvalm, men ble sykmeldt 100% fra uke 6-10. Har etter det jobbet 30%. Det «snedige» hos meg var at kvalmen dempet seg noe fra uke 11, men det er kun fra og med den uka at jeg begynte å kaste opp innimellom. Før den tid kunne jeg brekke meg og bli ekstra uvel i enkelte situasjoner, men slapp selve oppkastet.
Jeg er fortsatt småkvalm og uggen til tider, og kastet opp seneste i dag (16+0). Men har heldigvis flere gode dager innimellom nå med lite kvalme, så håper virkelig den er borte snart! :)

God bedring til alle som er kvalme :Heartred

Back
Topp