Ekstremt kvalm... flere?

Dårlig og spyr her og,, men helt rart ganske nøyaktig mellom 10-15 er jeg helt fin, så plutselig kommer kvalmen som lyn fra klar himmel og varer natten gjennom..
Har prøvd de der armbåndene og ingefær te, ingen hjelp, lurer på om jeg skal prøve akupunktur, mener å ha lest at det skal hjelpe, noen med erfaring?

Dårlig og spyr her og,, men helt rart ganske nøyaktig mellom 10-15 er jeg helt fin, så plutselig kommer kvalmen som lyn fra klar himmel og varer natten gjennom..
Har prøvd de der armbåndene og ingefær te, ingen hjelp, lurer på om jeg skal prøve akupunktur, mener å ha lest at det skal hjelpe, noen med erfaring?

Akupunktur er GULL verdt :-D
Jeg hadde ikke "overlevd" uten :P
Jeg gikk 3 dager i uken de ukene jeg var dårlig og det gjorde at jeg kom meg på jobb hver dag :)

Jeg er også fortsatt kvalm. startet i uke 6 og er nå i uke 10:-/. Håper det gir seg snart:-)

Jeg har spydd flere ganger daglig siden uke 6. Er nå i uke 12 og spyr enda! :/ Sist var det slik frem til uke 14 ca., så jeg håper det gir seg snart! Har ikke sjans til å være på jobb slik som det er nå, så jeg er 100% sykemeldt og har vært det siden uke 6 :(

Back
Topp