LuLu85
Forelsket i forumet
Hei alle sammen. Jeg er 14+4 I dag. Jeg sliter med ekstremt hodepine og stive nakken og skuldre. Har Vært sykemeldt en måneders tid nå på grunn dette. Jobber på et kontor og pendler totalt 2 timer hver dag. Har prøvd med 50% sykemelding men det hjelper ikke I det hele tatt. Jeg ønsket å prøve å jobbe nå og begynte I går. Etter jobbe kolapset jeg hjemme I senga og skrev av hodepine. Mannen ble livredd. Jeg vet ikke hva jeg skal Gjøre av meg. Jeg har tatt blodprøver og alt ser greit ut annet enn at jeg har fått urinveisinfeksjon og går på antibiotika. Men dette fikk jeg først forrige uke. Vet ikke hva som feiler meg noen som har det likt? Hva gjorde du og hva hjalp?
Også tenker jeg på jobben da jeg er ikke engang 4 måneder gravid enda. Vil liksom ikke være sykemeldt allerede nå. For gud vet hvordan helsen blir ut over graviditeten . Hva tenker dere?
Også tenker jeg på jobben da jeg er ikke engang 4 måneder gravid enda. Vil liksom ikke være sykemeldt allerede nå. For gud vet hvordan helsen blir ut over graviditeten . Hva tenker dere?