Ekstremt fort sliten...1

Lillegull*2

Glad i forumet
Føler meg rett og slett kjempelat! Orker ikke noe.
Om jeg har vasket en klesvask, eller ordnet middag, så er jeg sliten og samboer må f.eks. rydde opp.
Dette passer jo ekstremt dårlig når man har en 2-åring i tillegg.
Men er det normalt å bli sliten så fort? Kan ikke huske det fra forrige gang.. og føler at det er litt tullete, at jeg overdriver veldig...?

Har det helt likt. Helt grusomt når jeg i tillegg har vært på jobb. Håper det blir bedre snart, men tror egentlig det var sånn hele veien sist også (men at jeg da ikke hadde en på 1,5 år

Jeg hadde lite jern sist svangerskap og ble da ekstremt fort sliten. Denne gangen har det vært bedre, men var helt forferdelig den siste måneden, hvor jeg har gått fra en sykdom til en annen. Med infeksjon i kroppen, dårlig matlyst osv gikk energinivået kraftig ned. Heldigvis har jeg blitt frisk nå endelig, og de sistedagene har jeg følt meg tTusen ganger bedre.

Har det på samme måte. Det eneste fysiske jeg gjorde i går var å ta oppvaskmaskinene liksom, da var jeg totalt ferdig etterpå. Har veldig lite energi å ta av, spiser lite, så er ikke noe ressurs i heimen for tiden. Bare tanken på å legge 2 unger alene i dag fikk med nesten til å grine. Heldigvis gikk det veldig bra!

Var mye sliten forrige gang også, men kan ikke huske at jeg var så sliten så tidlig... Huff..
Jeg spiser bra, og har ingen mangler, så er liksom ikke noe forklaring på det heller. Derfor blir det kanskje ekstra frustrerende også...
Har bare ei fra før av, men orker nesten ikke være alene med henne heller. Samboer må være hjemme ved leggetid, og tar ofte ungen om morgenen. Jippi, for en god mor jeg føler meg.. :(
I tillegg styrer hormonene på som bare det, så jeg må ta meg mye sammen for å ikke kjefte på en hver liten ting samboer gjør, eller ikke gjør.. Stakkar, han fortjener jo virkelig bedre.. Jaggu ikke lett å skulle planlegge barnerom sammen med meg for tida :p

Back
Topp