Ekstremt dårlig

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Har ligget rett ut i 2 dager. Alt jeg får i meg av mat og drikke kommer opp med en gang :( jeg orker ikke mer... vil gi opp... griner og griner

Huff stakkars ❤føler med deg. Du fr trøste deg med at det går over. Jeg var hos legen sist uke pga kvalme, hun sa at det går ofte veldig bra med de som e plaget med mye kvalme og at jeg måtte ikke bekymre meg for at barnet ikke fikk nok næring da jeg ikke får i meg spesielt mye mat, barnet suger til seg den næringen den trenger.

Føler med deg, formen min er elendig. Tunge dager og jeg får i meg noe mat, med tvang. Kan ikke forestille meg hvordan du har det! Håper du blir bedre snart! Ellers kan vell legen hjelpe med noe kvalmedempende:)

Føler så med deg. Jeg vet godt at det er reelt, formen er jo så dårlig at man ikke trodde det var mulig å ha det så fælt :(
Dessverre er det jo egentlig ingenting som hjelper, men sender deg gode tanker i alle fall. Stakkars deg, stor klem.

Føler veldig med deg :( Er grusomt å være så kvalmen! Sliter mye selv, det er så fælt! :( Håper det blir bedre snart! ❤️

Jag har också vart extremt kvalm, och på kvällarna efter jobb så har jag bara legat i soffan/sängen. Var hos legen idag och fick sykemelding i 2 uker. Mitt förra svangerskap var helt annorlunda, jag jobbade till den dagen vattnet gick, och gutten kom på natten där. Var hemma 1 dag med egenmelding under hela graviditeten, så är egentligen ganska chockad över att de kan vara så olika...:/ men bara att ta de med ro och passa på lille i magen :)

Takk.. nå går det begge veier :( og mini ligger rett ut med influensa.. totalt utslitt i kropp og sjel.. får jo ikke tatt antibiotikaen min heller siden alt kommer opp kjempefort etter jeg har drukket/spist

Føler virkelig med deg! :( har det samme nå om dagen, og leste at de som opplever mye kvalme i svangerskapet sjeldent har spontanabort.. (Sjøl om manglende kvalme -ikke- er synonymt med at det kan være noe galt! :) )
Den trøster jeg meg litt med når det herjer som verst med oppkast og halsbrann.. :p

Takk.. nå går det begge veier :( og mini ligger rett ut med influensa.. totalt utslitt i kropp og sjel.. får jo ikke tatt antibiotikaen min heller siden alt kommer opp kjempefort etter jeg har drukket/spist
Kommer alt du drikker opp?
Jeg fikk tips om å prøve å drikke næringsrike smoothier fremfor å spise, for da tar kroppen til seg næringa fortere enn om den må "bearbeide" maten sjøl først :)

Det må jeg prøve :) absolutt alt har kommet opp igjen til nå ja.
Usj :(
Du får prøve det, da får du litt mer næring iallefall :)
Det anbefales å spise mat med mest mulig karbohydrater i leste jeg her om dagen, men for meg så blir jeg bare enda dårligere av mye karbo..

Back
Topp