Ekstremt andpusten!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Normalt er jeg relativt aktiv, men blitt litt mindre nå i vinter. Likevel er jeg helt sikker på at det ikke er kondisen som er årsaken til at jeg hesblesende prøver å komme meg opp en motbakke på 50 m!! Jeg er så andpusten ar jeg blir nesten skremt! Hører dette med eller? Er 9+2 i dag. Jeg som hadde tenkt å trene mer i tida fremover har landet på at en spasertur nå og da får holde. Og dermed kommer vel kiloene rennende på :-P

Jeg og blir fort andpusten. Bare å gå opp trappa til andreetasjen er en liten treningsøkt. Å føre en samtale etterpå er bare kleint

Jeg sliter med det samme. Kan bli andpusten av å snakke!! :-o Det står på nett at det et vanlig å bli andpusten grunnet økt blodsirkulasjon.

Jeg og blir fort andpusten. Bare å gå opp trappa til andreetasjen er en liten treningsøkt. Å føre en samtale etterpå er bare kleint
Hahaha! Samme her!
Skjedde meg i stad, og jeg måtte fake og si at jeg var kvalm siden jeg pratet så anstrengt :hilarious:

Merket det veldig godt i uke 7 og 8. Helt vanlige ting gjorde at jeg ble andpusten og litt uvel. Uka før var jeg kjempesprek så jeg vet at det ikke er kondis. Merkelig og litt flaut. Nå har jeg hatt en god uke uten at jeg har merket noe særlig.

Er visst helt vanlig. Fikk beskjed at det i hovedsak skyldes mer væske og blod i kroppen. Er fryktelig irriterende. Merker det godt. Også blir jeg ofte kortpustet bare jeg sitter i ro om kvelden

Back
Topp