Ekstremt aktiv .

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Jeg er nå 19+6 og har kjent den lille i ca 2 uker. Denne uken har h*n vært veldig urolig kjenner stadig bevegelser. Kjenner dette skall bli moro når h*n blir sterkere. Dette et mitt første barn, må innrømme at jeg er veldig redd men også glad. Er det flere med aktive små?

Min lille gutt er også utrolig aktiv. Kjente ordentlige spark på den dagen jeg var17 uker. Veldig gøy. På kvelden så kan vi til og med se at han sparker.
Dette er min andre da :-)

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Dette er også min første, og jeg begynte og kjenne litt liv for 3-4 uker siden, men for 10 dager siden ble hunden vår påkjørt av toget og da skal jeg si deg at det ble liv i magen. Rusket sa klart og tydlig fra at denne type "stress" ikke var aktuelt og var voldsomt aktivt i 2 dager "når det stod på som værst" (de som har hund skjønner nok hva jeg mener). Etter det har jeg kjent bevegelser opptil flere ganger dagelig, og det er kjempe kos :) Herlig å kjenne at det er noe der :)

Dette er også min første :) Jeg kjente spart da jeg var 19+3, og da sparka gutten så hardt at både jeg og mannen skvatt. Noen dager kan jeg se det igjennom ^^ Nå sparker han litt hver dag :D

Her er det veldig av og på, siden jeg har morkaka på framsida, med ei åpning på venstre side hvor jeg kan kjenne spark og dult best. Ei uke er det masse liv, og neste er det omtrent ingenting - avhengig av åssen babyen ligger, og hvor bevegelsene treffer. Men vi var på kino og såg Hobbiten på lørdag, og DA var det action! Hele første timen var det skikkelig styring. Vurderte å gå ut og ta en pause, tenker det må ha vært lyden som skapte reaksjonen, den er jo ganske høy på kino... Men trodde jo det var ganske bra polstra også, og ikke så lenge siden det sto på sida her at de begynner å oppfatte lyd utenfra. Endte opp med dunjakka foran magen for å polstre ekstra. Pulsen min var jo også over gjennomsnittet, først av forventning, og så av spenning. Hoppa jo i stolen innimellom :) Så det blir spennende å se, om det kommer ut en gutt som enten a) Er skikkelig Tolkien-fan, b) Har fått kino-skrekk for resten av livet :)

Har kjent liv noen uker, men den siste uken har det vært masse. Lurer nesten på om han sover i det hele.. :D Kjenner dytt og spark gjennom hele dagen. Er ikke mange rolige perioder gitt.

Denne frøkna her er nok litt mer forsiktig enn storebror, men jeg kjenner henne godt :) Hun ligger ganske langt ned og inn i bekkenet, så det er ikke så lett for andre å kjenne enda, men mamma fikk faktisk kjenne i dag :) Sambo kjente for et par uker siden. Nå kan det sees på utsiden også, for nå får hun ikke gjemt seg helt nede i sin egne lille hule ;)

Jeg har kjent bevegelser jevnt over i to-tre uker, og han har vært ekstremt aktiv i dag. Jeg har morkaka foran, men har egentlig hele tiden kjent bevegelser over hele magen - også foran. Herlig med spark fra lillegutt :)

Her pleier eg å kjenne spark hele dagen og kvelden litt uvandt siden store gutt kjente eg kun når eg lå strak ut på kvelden.. fram til 2mnd før eg fødte:)

Her er også lillingen i magen veldig aktiv, spesielt på kvelden. Han turner rundt og sparker masse. Det er litt ulikt på dagene, men jeg kjenner stort sett masse liv hver dag. Jeg gikk fra å kjenne ingenting til å kjenne masse hver dag bare på en uke, mellom uke 18 0g 19. Det blir sterkere og sterkere, og nå har også samboer kjent det <3 En fantastisk følelse å kjenne på livet inni der!

Hadde en kjempeaktiv jente sist og det ser ut som om denne gutten er like aktiv. Elsker det !!! :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mye aktivitet her også, har begynt å grue meg til sparka opp i ribbeina . Trodde jeg hadde brukket ribbein sist gang, det var skikkelig vondt.

Her er også lillingen i magen veldig aktiv, spesielt på kvelden. Han turner rundt og sparker masse. Det er litt ulikt på dagene, men jeg kjenner stort sett masse liv hver dag. Jeg gikk fra å kjenne ingenting til å kjenne masse hver dag bare på en uke, mellom uke 18 0g 19. Det blir sterkere og sterkere, og nå har også samboer kjent det <3 En fantastisk følelse å kjenne på livet inni der!

Det er helt likt som meg. Lenge ingenting, før det 19+3 plutselig sa PANG og jeg og mannen kjente det, etter det har jeg kjent liv hver dag!

Her er det ei hyper jente i magen!! Typisk spesielt de to siste dagene da jeg har hatt omgangssyken, har hun vært bånn gass, sparket og sprellet hele døgnet! Ubehagelig kan en trygt si ;)

Lillemor bokset med føttene på ultralyd, mens hun slappet helt av :p Skøyer dette ja ;) Får tro de koser seg disse små!

Dette er også min første ;) Han danser tango hele tiden :p morsomt er det , men også slitsomt når jeg skal sove..;) Syns det er tidlig med våken netter nå :p hehe

Back
Topp