Ekstremt aktiv baby !

Glapia18

Betatt av forumet
ser noen har skrevet tråd om rolig baby. Men jeg er helt motsatt. Her er han så aktiv at jeg ikke skal få sove. Han styrer noe helt sinnsykt inni der og det er ordentlig ubehagelig til tider. Kjenner han overalt og jeg kan ikke skjønne at jeg skal gå så mye lengere nå... er rimelig sikker på at denne karen kommer i uke 37 han også... så mye mulig det blir april baby her.

Min har nå endret seg! Skrev tidligere at jeg hadde en rolig baby, men nå de siste dagene har han begynt å styre skikkelig der inne. Ikke hele tiden, men ofte og mye, og til andre tider av døgnet enn før. Merker nå godt forskjell på når han sover og er våken, for når det er rolig så er det helt rolig, og når han er våken er det helt baluba:p

Min har alltid vært en aktiv baby. Men han kan være litt rolig også. Men her driver vi å prøver å snu han siden han sparker samme sted hele tiden og jeg har tidligere bristet ribbeinet.
Føler noen ganger at han prøver å sparke og slå seg ut av magen. [emoji23]
Og sove om natta er noe jeg bare drømmer om[emoji23][emoji85].

Min er aktiv.. omtrent hele dagen..

Min er også aktiv, og særlig om natta. Nå som hun har blitt stor og fyller opp hele magen, virker det som jeg kjenner alle bevegelsene også. På dagtid har hun ofte litt roligere bevegelser, dytter litt og åler seg litt rundt. Men gjennom natta er det full turning og dansing og det meste på én gang.

Blir spennende å følge med på hva som skjer fremover:)

Utrolig aktiv her også. Helt vilt til tider. Får masse kynnere på kveldstid, noe jeg mistenker ikke blir bedre av at babyen herjer vilt. Hehe.

Min er super aktiv. Spesielt når jeg ligger. Så jeg får sjeldent sove. Så prøver å sove litt nå og da i løpet av dagen fordi jeg blir så sliten av det. Føles ut som han graver seg ut av magen av og til [emoji85]

Her er det mer aktivitet enn rolig i magen! Så hun sover sikkert når jeg sover på natten [emoji106] Våkner jeg og må på do eller bare snur meg, så er det bevegelse med én gang[emoji28] Men aldri ubehagelig, og sjelden lenge heller egentlig. Finner kjapt roen igjen heldigvis. Men jeg er så trøtt at jeg sovner selv om hun beveger seg [emoji38][emoji38][emoji38]

Mye liv her også. Spesielt hvis det er på musikk i huset eller i bilen [emoji23][emoji6]

Min er litt både og, etter dagsformen min:p men hvordan kjenner dere at babyen ligger med hode ned ? Noe spesielt å kjenne etter? :)

Veldig aktivt baby her og. På dagtid er det mest romstering, men på kveld/natt holder hun på så mye at jeg blir helt sliten i magen av det. [emoji85]

Ekstremt aktiv her og [emoji85]

Back
Topp