Ekstremt aktiv baby plutselig

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Igår kvled visste jeg nesten ikke hva jeg skulle gjøre av meg.. For baby var plutselig ekstremt aktiv og vred seg fra side til side, bokset og sparket over aly føltes det som og jeg fant ikke roen og hadde så vondt(er jo veldig liten plass).. Plutselig ble det roligere til mer normale bevegelse.. Noen som har opplevd dette nå på slutten?

Ja jeg opplevde det i uken som var :eek: Skikkelig super aktiv en kveld, gikk helt bananas :wideyed:. Så roet deg seg, og da kom det litt slim. Dagen etter var han nermest helt stille :nailbiting: Da endt det med CTG og ultalyd, men alt var i orden. Håpet ar den merkelig adferden skulle bety fødeltegn, men her er jeg på termindato uten baby så nei

De siste 3 dagene har vært slik. Full party inni magen. Og med hodet godt ned i bekkenet er det litt auuuu. Legen mente baby var festet på kontroll på fredag, men helt fast kan ikke det hodet være.

Har også termin i dag og har hatt helt ekstremt vonde nedpress den siste tiden, ikke minst senest i går hvor det kjennes som babyen har funnet en kniv den stikker gjennom åpningen der nede. Grusomme vonde stikk. I tillegg har jeg hatt behov for å gå masse på do siste døgnet og milde smerter/kynnere som jeg håpet var starten på noe. Blir skikkelig sprø av å vente og lete etter tegn..

Min lille var det samme i går. Holdt det gående i flere timer og med kun en liten pause holdt han på flere timer til! Ble rastløs og urolig i kroppen. Hjalp med en varm dusj og en kopp te. Sovet skikkelig dårlig i natt med masse absurde drømmer. I dag morges gikk slimproppen og det murrer noe veldig. Så håper det betyr at det skjer noe. Hadde termin i går!

Back
Topp