EKSTREMT ømme pupper? :/

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Sukk.. De eeer så vonde. Helt uutholdelig når snuppa kommer borti. Stikker og verker... Til og med på sidene og nesten under armene. Har i tillegg gått opp 2 bh-størrelser :p
Trenger ikke disse før i mai ;) Noen andre som har /har hatt så ubehag?

Evt andre symptomer dere har nå? :-)

Hadde det de første ukene, men kjenner ikke så mye av det nå lengre, heldigvis.. For det var vondt!!

Ellers sliter jeg litt med oppkast på morgen enda.. :( Og merker at jeg er litt svimmel om dagene..

Jepp, sliter med det samme selv. Dersom lillemor krabber over meg eller kommer litt hardt borti så er det driiiit vondt. Må ta meg sammen for å ikke skremme henne ;) vondt å ligge på magen og noen dager kjennes de ut som noen ballonger. Har også gått opp iallefall en størrelse. Syns å huske at det var slik sist også og at det ikke ble bedre før amminga hadde kommet skikkelig igang. Tar det som ett godt tegn på at puppene er klar for neste mann selv om vi ikke trenger dem helt enda ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja. Det kom faktisk senere i gang nå enn forrige graviditet. Da hadde jeg superømme pupper før jeg ventet mens. Nå kom det ikke noe særlig før i uke 8.. Men hadde svære og ømme bryster ut hele svangerskapet forrige gang, så får regne med det denne gangen også. Like fort som de vokser skrumper de ned til ingenting etter melka har forsvunnet igjen :D

Jeg hadde ømme pupper tidlig, men det var liksom rundt på sidene mot armene, fordi de vokste. De ble store veldig fort, og har stagnert nå. Men nå kjenner jeg det mer i selve knoppen, hvis det trekker / er kaldt så kan det stikke til liksom, og verke. Så tror jeg skal være litt crazy og handle ullinnlegg :)

Back
Topp