Ekstreme smerter

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Gått i 3 døgn nå med utrolig store smerter i mage mot ryggen, og det vil overhode ikke gi seg!
Liker ikke ta mye smertestillende, så prøver å unngå det!

Men er det normalt?
Jeg har jo kronisk betennelse i magen/tarmene, men dette føles ikke ut som det samme!
Og jeg har ikke blødd noe!

Ta kontakt med legevakt. Kor langt e du på vei? Har du tatt ul? Ikke for å skremme, men ekstreme smerter kan være tegn på graviditet utenfor livmor.

Ta kontakt med legevakt. Kor langt e du på vei? Har du tatt ul? Ikke for å skremme, men ekstreme smerter kan være tegn på graviditet utenfor livmor.

Skal være ca 8 uker nå!
Har ikke vært på ultralyd, har ikke time før til fredag for UL!
Tenker så ofte at er det så mye de kan gjøre på legevakten på en lørdagskveld? :/

Skal være ca 8 uker nå!
Har ikke vært på ultralyd, har ikke time før til fredag for UL!
Tenker så ofte at er det så mye de kan gjøre på legevakten på en lørdagskveld? :/
Om du ringer vil de i alle fall kanskje ha en formening om det er vits i å komme inn eller ikke. Lykke til! :)

Signerer rådet om å ringe legevakten. Om man er litt i tvil, er det alltid greit å la helsepersonell vurdere om det er vits i å komme inn eller ei.

Jeg hadde ekstreme smerter forrige helg. Det viste seg å være en stor muskelknute på livmor som var tydelig irritert. Det gjorde så vondt at det var helt forjævlig. Er det mulig at det er det du har?

Håper du føler deg bedre snart!

Uff, så foreferdelig! Men herlig at alt sto bra til. Hva var årsaken til smertene?

Ble hentet av ambulanse på morran i dag pga de mistenkte graviditet utenfor livmor, men alt står bra til med barnet, hjertet banket!
Var litt lengre på vei enn jeg tror sa de!
Vis vedlegget 143636
For en helt nydelig nyhet! Og for en utrolig lettelse det må ha vært for deg! Hvor langt på vei mente de at du var da? Og hadde de noen forklaring på smertene?

For en helt nydelig nyhet! Og for en utrolig lettelse det må ha vært for deg! Hvor langt på vei mente de at du var da? Og hadde de noen forklaring på smertene?
Ha veldig lettelse, men har så vondt at jeg har ikke klart å nyte det enda :(

De mistenker nyrebekken betennelse..så håper jeg får reise hjem snart!!
De mente jeg var ca 9 uker, vi har trodd 7-8 :)

Ha veldig lettelse, men har så vondt at jeg har ikke klart å nyte det enda :(

De mistenker nyrebekken betennelse..så håper jeg får reise hjem snart!!
De mente jeg var ca 9 uker, vi har trodd 7-8 :)
Ikke rart du har vondt da! Men d kan løses m medisin, så e du frisk og smertefri igjen :) god bedring! :)

Tenkte nyrebekkenbetennelse ut fra beskrivelsen. God bedring.

Back
Topp