Ekstreme smerter nederst i magen

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
I dag har jeg hatt ekstreme smerter nederst i magen. Jeg jobber som lærer for 3.trinn og midt i naturfagstimen klarte jeg ikke å stå mer. Jeg måtte sette meg ned og det var helt jævlig å reise seg opp igjen. Det gjorde vondt å hoste, nyse, le og strekke meg. Har aldri opplevd å ha så vondt tror jeg, det var helt forferdelig! Det ble litt bedre etterhvert, men det varte i flere timer. Er det noen som har hatt noe lignende? Er det det som kalles ligamentsmerter? Eller er det noe jeg bør være bekymret for?

Jeg fikk veldig vondt etter et feilløft, og det varte ved hele ettermiddagen. Gikk over etterhvert. Det kan være ligamentsmerter du har uten at jeg skal være for skråsikker. Jeg ville tatt en tur til legen dersom det ikke gir seg. Det skal joniske være vedvarende kjempevondt.

Jeg fikk veldig vondt etter et feilløft, og det varte ved hele ettermiddagen. Gikk over etterhvert. Det kan være ligamentsmerter du har uten at jeg skal være for skråsikker. Jeg ville tatt en tur til legen dersom det ikke gir seg. Det skal joniske være vedvarende kjempevondt.

Takk for svar! Tror jeg må ta en telefon til legen i morgen hvis det ikke gir seg. De siste timenen å har det ikke vært vondt, men det kjennes ut som om jeg er støl nederst i magen. Nå er det nesten helt borte. Men de voldsomme smertene satt nok i to-tre timer..

Høres nesten ut som meg, men jeg har bekkenløsning å skylde på. Men ta en tur til legen uansett. Bedre føre var

Ligamentsmerter er ilinger/stikkinger...men det varer bare kort av gangen. Har du mye vondt, så sjekk med legen! God bedring :-)

Du har sikkert forstrekt deg eller noe, og det er jo et godt tegn at det ikke er så vondt lengre. Det skulle forresten stå " det skal jo ikke være vedvarende kjempevondt" i slutten av svaret mitt i stad! ;)