ekstreme smerter i mage/underliv

Maimamma<3

Kommende Mai mamma, Gleder meg :D <3
Mailykke <3
da ble det ul for meg i dag. etter noen dager med helt sykt vonde smerter nederst i mageregionen, ble det bestemt at jeg skal inn på gyn.pol. for sjekk. har hatt disse smertene før jeg ble gravid og, og nå er jeg redd det kan være noe som ødelegger for graviditeten :(

Men håper det er ufarlig. har ligger på observasjonsposten i 2 døgn pga sterke smerter der før, uten noen svar på hvorfor. på en måte håper jeg de finner svaret nå, men er livredd for hva det kan være..
Men satser på alt går ok, kan jo ikke ta sorgene på forskudd hvertfall....
3 timer til, så burde jeg være inne til timen min med ul.

3 lange timer.... uff.. trodde graviditeten skulle være mer koselig, men denne ventinga, og uvissheten, er egentlig bare skummel. Håper det blir bedre når jeg kan sette meg ned å kjenne sparkene fra babyen i magen, hvis nå alt går som det skal i dag <3

har ikke lyst til å gi dårlige nyheter til sviger fam. som ble overlykkelige, og sa det var akkurat dette de trengte for å holde seg oppe i de vanskelige tidene de nå går igjennom... og jeg vil ikke miste mitt lille under i magen <3

3 timer til, enten, er jeg en overlykkelig kommende mor etterpå, eller så er mitt mammahjerte knust etterpå.

ha en så flott dag dere kan jenter. min dag kommer heelt ann på ul nå. <3

Masse masse lykke til !!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :) Håpar alt står bra til med den lille :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Forhåpentligvis er alt bra men skjønner du blir bwkymret. Krysser fingrene for deg!!! Xxx

Tenker på deg! <3 Hvordan går det? Håper virkelig at alt er bra :)

helt glemt å skrive her, har hatt så mye å tenke på, og mye å gjøre. gikk heldigvis supert, for dere som fortsatt måtte lure <3 takk for all støtten <3
lille nurket sprellet og hjertet banket der :D <3

helt glemt å skrive her, har hatt så mye å tenke på, og mye å gjøre. gikk heldigvis supert, for dere som fortsatt måtte lure <3 takk for all støtten <3
lille nurket sprellet og hjertet banket der :D <3

Godt å høre, vi har ingen flere å miste nå :)

Sent from my iPad using BV Forum

vondt har jeg hatt. uforklarlige smerter som plutselig kommer og går. I går holdt det på i 5 min, akkurat som det stakk gjennom hele magen, fra ene til den andre siden. skit vondt :( Men, ingen blødning, ingen andre tegn på at noe er galt, så skal prate med jm om det neste tirsdag.
en mnd i dag til oul.
men foreløpig tror jeg alt er bra, tror faktisk jeg kjente tydelig liv i natt, mens jeg lå og ikke fikk sove.

Ah så godt å høre! Klem til deg!

Back
Topp