Ekstreme ryggsmerter!!

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har vært plaget med rygget til og fra siden slutten av tenårene. Forige graviditet gikk veldig bra med tanke på ryggen. Var en del plaget med bekkenet etter fødsel....
Men i dag kom ryggsmertene kastet over meg, med stråling ned hele høyre foten. Måtte til slutt kaste inn håndkleet på jobb å dra hjem.
Er det virkelig mulig å begynne å plages med ryggen allerede i uke 6???
Håper jo i det lengste at dette bare er et uskyldig "hekseskudd" og at det går over. Men er livredd for at det er svangerskapsrelatert :(

Jeg begynte slik i forrige svangerskap! Grusomt! Kom meg til kiropraktor og gikk der resten av svangerskapet. Da kom jeg meg gjennom med helsa i behold:)

Jeg får forferdelig vondt i ryggen når jeg går!
Allerede etter 5 minutters gåing kjenner jeg det godt.
*Bite tennene sammen for å holde tårene tilbake vondt*

Men den er ikke vond hele tiden, det er litt av og på.

Jeg er sykemeldt pga bekkenet og har slitt veldig med det etter forrige fødsel og jeg har og allerede fått ekstra plager, så håper ikke jeg ender opp på krykker eller i værste fall rullestol... :/

Var hos legen i dag... Mulig prolaps :( håper virkelig at dette er forbigående!!

Men, fikk i samme slengen bestilt time til første sv.skaps kontroll. Blir om 2 uker og da er jeg 8 uker på vei :)

Jeg er sykemeldt pga bekkenet og har slitt veldig med det etter forrige fødsel og jeg har og allerede fått ekstra plager, så håper ikke jeg ender opp på krykker eller i værste fall rullestol... :/

Uff, høres ikke bra ut :( håper du slipper krykker/rullestol !!

Back
Topp