Ekstreme murringer i korsryggen

Wanderlust97

Blir kjent med forumet
Påskekyllingene 2020
... hvor lenge kan man egentlig gå med det før det skjer noe? Har hatt det sånn i 9 dager nå, startet også med vonde kynnere men det har jeg ikke kjent så mye mer til den siste uka. Murringene derimot kommer og går gjennom hele dagen og minner om at en menstruasjon fra helv... er rett rundt hjørnet, varer i alt fra 5-20 min i gangen, så tror ikke det er rier heller. Er førstegangs så aner ikke hva jeg har i vente, men lurer litt på om dette kan pågå helt til termin 26.04.....
 
Glemte å skrive at jeg har de nederst i magen også innimellom, men verst i korsryggen
 
Du er sikkert i ferd med å modnes. Er du usikker på om det er rier eller ikke så kan du jo ringe til føden eller jordmor?
 
Har dessverre ingen råd :( Jeg har hatt det sånn siden ca. uke 32/33 og er nå 39+5 så det kan tydligvis vare veldig lenge for noen. Håper ikke du må ha det sånn frem til termin for det er utrolig slitsomt!
 
Det kan vel være det som heter maserier. De har ingen effekt på åpning, men de modner livmorhalsen. Jeg hadde slike litt til og fra i et par uker.
For meg var det ganske åpenbart når det ikke lenger var en maserie, men en ordentlig rie, for de endra karakter. Kan ikke helt beskrive forskjellen, men den var merkbar. Det skal også sies at jeg hadde styrtfødsel, så det kan være at forskjellen ble så merkbar fordi det var ekstremt effektive rier.
 
Back
Topp