Ekstreme menssmerter. Tegn på fødsel?

Kanskje noen som kan svare på dette, jeg mener slimproppen min gikk for en ukes tid siden. Den var som en slimete propp, faktisk. Aldri sett noe sånt før.
Nå i dag hadde jeg utflod med en stripe med blod i (var litt sånn rødbrunt). (Beklager hvis det er for mye informasjon) Kan det være tegningsblødning? Eller er det resten av slimproppen?

Krysser fingrene nå for at ting virkelig begynner å skje nå! :-D
Begge mine fødsler har startet slik, med tak i magen. Når jeg har vært på do så var der en del spor etter blod ilag med! Da jeg kom på sykehuset hadde jeg avflatet livmorhals og var i starten av fødsel. Så for meg så høres det slik ut, men igjen så er jo ALLE forskjellig, og alle fødsler forskjellig. Så er bare å håpe! Heier på deg den siste innspurten!
 
Skjedd noe mer? Lykke til! :Heartpink:)

Nei :-(
Har masse menssmerter og murring.. :-/ men det er alt.
Skal heldigvis på kontroll i morgen. Regner med jeg får svar på om det i det hele tatt skjer noe :p

Huff, denne siste tiden er en tålmodighetsprøve! Spesielt når man går over termin, bruker så mye tid på å analysere alt som skjer i kroppen og å svare slekt og venner «nei, han har ikke kommet enda.»
Blir litt irritert når alle andre «er lei av å vente».. hva tror de jeg er. Jeg går jo rundt og bærer på denne ungen som har det så flott og fint i magen. :p
 
Nei :-(
Har masse menssmerter og murring.. :-/ men det er alt.
Skal heldigvis på kontroll i morgen. Regner med jeg får svar på om det i det hele tatt skjer noe :p

Huff, denne siste tiden er en tålmodighetsprøve! Spesielt når man går over termin, bruker så mye tid på å analysere alt som skjer i kroppen og å svare slekt og venner «nei, han har ikke kommet enda.»
Blir litt irritert når alle andre «er lei av å vente».. hva tror de jeg er. Jeg går jo rundt og bærer på denne ungen som har det så flott og fint i magen. :p
Jaa, ser den! Tålmodighetsprøve, kan tenke meg det er skikkelig seigt på slutten:shifty:
 
Liten oppdatering :-D

Har hatt slike tak i korsryggen og magen i dag, startet i 9 tiden med ca 10-15 minutters mellomrom. Var på første kontroll etter termin og fikk da beskjed om at livmoren jobbet godt og at det var rier jeg hadde, men at de enda var for uregelmessige.

Glemte helt å spørre om det er normalt at riene kan vare opp mot 4-5 minutter før de gir seg. Noen som vet?

Legen sjekket om jeg hadde åpning, men hodet til babyen lå sånn at hun ikke fikk kjent ordentlig og ja, jeg feiga ut tilslutt. Det var så grusomt når hun holdt på der nede at jeg måtte be henne slutte :(
Litt flaut med tanke på at det faktisk skal komme ut en baby der..
 
Liten oppdatering :-D

Har hatt slike tak i korsryggen og magen i dag, startet i 9 tiden med ca 10-15 minutters mellomrom. Var på første kontroll etter termin og fikk da beskjed om at livmoren jobbet godt og at det var rier jeg hadde, men at de enda var for uregelmessige.

Glemte helt å spørre om det er normalt at riene kan vare opp mot 4-5 minutter før de gir seg. Noen som vet?

Legen sjekket om jeg hadde åpning, men hodet til babyen lå sånn at hun ikke fikk kjent ordentlig og ja, jeg feiga ut tilslutt. Det var så grusomt når hun holdt på der nede at jeg måtte be henne slutte :(
Litt flaut med tanke på at det faktisk skal komme ut en baby der..

Med yngste så syntes jeg det var mye vondere når jm holdt på der nede enn da babyen faktisk kom ut :)
 
Med yngste så syntes jeg det var mye vondere når jm holdt på der nede enn da babyen faktisk kom ut :)

Enig, å bli strippet når jeg hadde 1 cm åpning var smertemessig det verste egentlig, fødselen hadde en helt annen intensitet såklart, men sjekking og stripping var viiirkelig ikke behagelig!
 
Back
Topp