Ekstreme magesmerter

Kristin1988

Betatt av forumet
I natt våknet jeg av helt ekstreme magesmerter på venstre side av magen. Jeg kom meg etterhvert inn på badet og ble så dårlig at jeg holdt på å besvime. Var helt sikker på at nå var sv.skapet over. Det ga seg heldigvis etter noen minutter og jeg klarte etterhvert å gå å legge meg igjen. Ringte legevakten når jeg våknet og de ville ha meg inn for en sjekk. Legen mistenkte sv. utenfor livmor og henviste meg til KK for ultralyd. Fikk komme til nesten med en gang og to kjempeskjønne leger tok ultralyd. Der kom det frem en liten peanut med bankende hjerte INNI livmoren!!! HURRA :D Alt så fint ut og målene var som de skulle :)
I kveld feirer vi med hjemmelaget pizza ;)

Så bra!!! Utrolig hvordan en kjip opplevelse snudde til å bli en bra!
Men hadde de ingen forklaring på hva det kunne være?

Gratulere med spire på rett sted med bankende hjerte og alt.

Takk :) :)
De nevnte luftsmerter eller noe i tarmen, men de helte mest mot luftsmerter. De sa det var mange som hadde blitt innlagt og operert fordi de trodde det var noe alvorlig som viste seg å være luftsmerter. Så er ikke rart det var vondt da..

Godt å lese at det ikke var babyen det var noe galt med :) luftsmerter er helt forferdelige og kan mistolkes som veldig mye.

Vad bra att allt var fint trots smärtan :)

Har också ont av och till, men det varar bara en kort stund. Men man blir ju lite rädd...

Åh så godt!! Hurra!

Ja det var fantastisk å se den lille :) Nå krysser vi fingrene for at spiren trives godt der inne :) :) :)

Back
Topp