Ekstrem 'voksesmertelignende' smerter i lår/legger.

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Hjelpes, er det normalt med kjempe smerter i legger og lår? Dette er helt grusomt, ligger bare å ruller i smerter! What to do:arghh:

Lurer på om magnesium kan hjelpe? Prøv det. Er forresten vanlig å opplevd urolige ben i graviditeten. Kan også hende du har lavt jernlager.

Hjelpes, er det normalt med kjempe smerter i legger og lår? Dette er helt grusomt, ligger bare å ruller i smerter! What to do:arghh:
Signerer over. Magnesium og jern er viktig. Som vintergravid bør du også ta D vit. Og omega 3. Anbefaler Nycomed omega 3 multi.

Magnesiumen virker fort også faktisk! Merket forskjell etter bare 24-48 timer. Har også fått bekreftet virkningen av Magnesium to ganger, da jeg gikk tom. Etter ca 3 dager tiltok smertene kraftig, men jeg ventet allikevel over 1 uke begge gangene før jeg begynte igjen. begge gangene roet smertene seg allerede etter et døgn når jeg begynte å ta igjen.

Men, jeg er plaget allikevel, og siden uke 30 har jeg tatt meg et varmt bad hver kveld. Unngår alt av såper og smører meg for ikke å tørke ut. Faktisk ikke fått strekkmerker i 37nd uker med tvillinger. Magemål på 44 cm! Funderer på om det har en smmenheng..
Badingen lindrer veldig på smertene. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten det badekaret!.. frir meg også fra tyngden av magen for en stund..
Anbefaler å oppsøke svømmehaller og boblebad. Veldig deilig!
Noen ganger, når det er veldig ille når jeg har lagt meg, så har jeg tatt meg en paracet. Hjelper godt på nattesøvnen.

Back
Topp