Ekstrem uggen og dårlig...

Calie

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
✨️Julestjernene2023✨️
Hei

Er 6+4 uker i dag, og har siden forrige tirsdag slitt med uggen og dårlig form. Jeg har ekstremt vondt i hodet, svimmel, trøtt, veldig slapp med trang til å ligge. Er småkvalm, men den generelt uggene formen er det verste akkurat nå. Symptomene er veldig like som da jeg hadde kyssesyke.. Jeg får dagene til å gå, men det er veldig tungt og jeg ser ikke for meg hvordan jeg skal holde ut med denne formen i flere uker fremover:(

Er det noen som har noen tips til hva som kan hjelpe på formen? Kan kvalmestillende hjelpe?

Vurderer å få meg en legetime, men vil ikke virke sytete da jeg vet det er helt normale symptomer under graviditeten.. Kjenner noen av symptomene igjen fra sist graviditet, men da var jeg student og styrte dagene mine selv. Nå er jeg i full jobb og sliter med tanken på hvordan jeg skal klare meg gjennom dagen i dag :(
 
Hei,
Det høres ikke godt ut og ha det sånn, ville bestilt en legetime og hørt om det er noe som kan hjelpe og vurdert sykemelding viss formen er dårlig, viktig å lytte til kroppen under graviditeten:Heartred
Håper formen kommer seg:)
 
Stemmer også for å få deg en legetime .. Er man gravid må man nok bare lytte til kroppen :)
Jeg gjorde ikke det sist svangerskap og fikk da igjen med å bli ekstra dårlig og mer sykemeldt en hadde jeg tatt tak i meg selv tidligere :sorry:
 
Hei,
Det høres ikke godt ut og ha det sånn, ville bestilt en legetime og hørt om det er noe som kan hjelpe og vurdert sykemelding viss formen er dårlig, viktig å lytte til kroppen under graviditeten:Heartred
Håper formen kommer seg:)
Takk :Heartred Har legetime på onsdag, og skal prøve å lytte til kroppen så godt jeg klarer.
 
Stemmer også for å få deg en legetime .. Er man gravid må man nok bare lytte til kroppen :)
Jeg gjorde ikke det sist svangerskap og fikk da igjen med å bli ekstra dårlig og mer sykemeldt en hadde jeg tatt tak i meg selv tidligere :sorry:
Takk :Heartred Skal til legen på onsdag, og skal selvfølgelig prøve å lytte til kroppen så godt jeg klarer:happy:
 
Back
Topp