Ekstrem tretthet

Is04

Andre møte med forumet
Hei,
Er det noen flere som er ekstremt trett hele tiden? Søvnbehovet mitt har økt noe voldsomt siste uken, er trett og slapp hele tiden, og i tillegg kvalm. Sover flere ganger per dag utenom nattesøvn.
Er dette helt normalt?
 
Jeg har det på akkurat samme måten, føler meg skikkelig slapp og må ha minst en blund i løpet av dagen. Men jeg har også pollenallergi og det gjør meg også trøtt, så det er vanskelig å vite hva som skyldes hva ;)
 
Jeg har blitt gradvis trøttere og trøttere. Nå i dag er helt forferdelig. Er på jobb med sein vakt og mest av alt vil jeg hjem å sove:rolleyes:
 
Ja, ekstremt. Merker også at jeg blir ekstra trøtt (kunne sovnet på et blunk) etter å ha kastet opp. På natten derimot kan jeg slite med å få god søvnkvalitet, kan selvfølgelig komme av at jeg sover på dagtid etter jobb. Finner ikke alltid roen selv om jeg er trøtt :meh:
 
Helt normalt med økt søvnbehov når man er gravid. Sov veldig mye den siste uken og nå i helgen, men nå er jeg bare trøtt uten å sovne :)
 
Er umenneskelig trøtt. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde mulighet:oops:
 
Kunne sovet hele døgnet om jeg fikk lov :rolleyes:
 
Samme her. Kunne sovet hele døgnet. Kan ikke huske jeg var så trøtt forrige svangerskap, men venter tvillinger nå:) kanskje derfor jeg er så ekstremt trøtt o_Oo_O
 
Samme her! Har ferie nå, men med to små og masse familie rundt meg så hjelper det nesten ikke. Synes det er vanskelig å si at jeg må legge meg ned på midt på dagen:p
 
Sliter med utmattelse og søvnproblemer på natta.. Tar all den søvn jeg kan få! Sover best ute på verandaen med katta på magen!
 
Dessverre helt vanlig. Jeg hadde det sånn selv. Føles forferdelig ut!
Har en artikkel om det her. Litt gammel, men like gjeldende :) Tretthet i svangerskapet

Og du, det er jo ikke så rart, du driver jo tross alt og er super woman, du lager et helt menneske!
 
Jeg er også helt ekstremt trøtt. Kan ikke huske at det var så ikke forrige gang!
 
Sover mellom 6-10 timer hver natt, må som regel ta meg en powernap midt på dagen 1 times tid nå. Øyelokka bare detter igjen :p
 
Samme her! Jeg har sovet to ganger i løpet av dagen i tillegg til 8-9 timers søvn om natten... Og jeg som alltid har slitt med å få nok søvn! Har heldigvis ferie, så har mulighet til å sove så mye jeg trenger, men jeg håper det gir seg snart! Er så irriterende å bli utrolig sliten av helt vanlige gjøremål, som f.eks å støvsuge eller gå en kort tur. Savner energinivået jeg hadde før graviditeten :smiley-angry017
 
Back
Topp