Ekstrem tretthet

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Det er fjerde gang jeg er gravid, så denne trettheten er ikke ukjent for meg. Likevel synes jeg den er ekstrem[emoji15][emoji42]

På grunn av at jeg har ett barn med en kronisk og forholdsvis alvorlig tilstand, jobber jeg bare 50 % (kveldsstilling). Men selv om jeg ofte har fri på dagtid og kan sove, er jeg stuptrøtt[emoji33] kan sove fra 21.00 til 07.00. Hjelpe til med levering k barnehagen for så å sove til 14.00[emoji33] og jeg er kanskje enda trøtt...

Andre som har det slik? Føler jeg går rundt som en zombie hele dagen og klarer ikke å hente meg inn uansett hvor mye jeg sover...[emoji15] håper dette går over altså..

Akkurat våknet på sofaen og alt for trøtt til å skrive noe mer...

Jeg føler det varierer litt fra dag til dag hvor ille det er, men føler meg ganske trøtt daglig. Når jeg prøver skylde på graviditeten ler bare samboer av meg og mener jeg alltid er sånn :hilarious: jeg har for vane sovne på sofa etter jobb ellers også.

Jeg er vel egntlig ganske trøtt og sliten, men siden jeg er alene med ett-åringen på ettermiddag og kveldstid hele denne uka må jeg bare bite tennene sammen og holde koken til hun er i seng :dead: Blir tidlig kvelden på meg for tiden da! Stort sett i seng til 20.30 ;)

Veldig trøtt jeg også. Kunne lagt meg mange ganger iløpet av dagen hvis jeg kunne. Resulterer i at jeg blir ekstremt sliten og mer uvel og kvalm. Men satser på å klare å holde ut til lysere tider på nyåret.:)

Veldig sliten og trøtt....ingen soving på dagtid da jeg går i full jobb, så er det storesøster frem til i 19 tiden. Men er stort sett i seng til 20-20.30. Men sover fryktelig dårlig på nettene i tillegg..Er så sliten av jeg av og til tenker at det kommer aldri til å gå med TO barn når lille kommer, og at vi jeg aldri kommer til å klare det. Men prøver å tenke at det er graviditeten så gjør meg så ekstrem sliten og uggen, og at det vil gå over. Så får vi se :-) Kan heller ikke huske at det var små gale ved forrige graviditet.

Jeg har det også slik. Legger meg tidlig. Opp på morgenen og leverer barna på skole og i barnehage. Så er det hjem og gjøre litt husarbeid før eg legger meg et par timer. Våken fra ca klokken 14.00 til barna er lagt seg og da vil jeg bare gå å legge meg igjen. Men tvinger meg selv våken i noen timer slik at jeg får gjort litt handarbeid. Har masse julegaver jeg må strikke. Tror kansje dette er både pga graviditeten og mørketiden.

Den ekstreme trettheten kjem sigande.. Sist svangerskap sov eg i 3 mnd i følge samboeren min!

Det er klart annerledes denne gang enn sist. Da var jeg ikke trøtt. Nå kunne jeg sovet eller slumret hele døgnet omtrent og det er ikke forsvarlig. Jeg er hjemme på dagtid med mine to små og jobber kvelder. Er helt padde altså..
Må være jente på vei!

Jeg er utslitt, legger meg veldig tidlig. Ønsker og sove etter jobb- det går noen ganger da 6-åringen et flink å leke selv. Men vil jo gjerne bruke tiden med han også.

I helgene er det myyye soving

Veldig trøtt her og. Pluss at jeg sliter med pusten. Sover veldig dårlig om natten. Har begynt å bli plaget med litt «syke» drømmer/ mareritt.
Våkner om morgen enda trøttere enn når jeg la meg :arghh:

Godt å kunne dele det m likesinnede xsmile9

Jeg er også veldig trøtt.
Vanligvis er jeg generelt glad i å sove, men har lakenskrekk ;) Nå kan jeg sovne med engang!
Og slomre på sofaen, det gjør jeg ellers aldri!

Ja!! Er så trøtt og sliten støtt. Føler ikke jeg får med meg noen ting heller da jeg går i litt konstant tåke! Sovet tolv timer i strekk siste nettene og enda hardt å stå opp når klokka ringer.. Sovner på sofa så snart jeg kommer hjem.. Blæ! :happy119 (ok opp å tisse noen ganger i løpet av de timene da.. Men med øya lukket, vandret rett i skohylla og holdt på å gå på tryne her i går, fikk noen rare blikk av sambo ja :hilarious:)

Back
Topp