Ekstrem tretthet

heltgrønn

Glad i forumet
Junilykke2018
♡Julekulene 2021♡
"God morgen" alle sammen.. Har nylig våknet etter å ha sovet i 15 timer :woot:
Har alltid hatt et godt sovehjerte altså og ikke hatt noe problem med å sovet masse, men i går var jeg helt ferdig og måtte tvinge meg selv til å holde meg våken til klokken 21.00. I tillegg sov jeg masse på dagtid i går også.
Er kun 4+4 og gravid for første gang så har ikke noe sammenligningsgrunnlag..
Hvordan skal dette ende? :laughing002
Og ja, jeg var til legen for to måneder siden og har ingen mangler av noe slag :happy090

Noen av dere som har det slikt? Håper det ikke bare er meg....:greet025

Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap, er ikke fullt så ille nå - selv om jeg har større søvnbehov enn til vanlig. Det gikk over etterhvert heldigvis. Gikk ikke tilbake til å være normalt opplagt dog, men jeg klarte å være våken lengre enn til 20-21. :hilarious: Tror det begynte å gå seg til i uke 12-ish.

Har hatt det sånn, og særlig i mitt første svangerskap, var skikkelig slitsomt. Gikk over litt ut i svangerskapet, og har ikke vært like ille de andre gangene. :)

Jeg har vært veldig trøtt og lagt meg kl 21-21:30 OG sovet på dagen siden jeg var 3+4 eller noe, eneste forskjellen fra deg er at jeg våkner tidlig! Nå er jeg 6+4 og det har ikke blitt noe verre, bare helt likt :) så forbered deg på å være trøtt en stund men det trenger ikke nødvendigvis bli verre :D

4+5 i dag. Tiden snegler seg av gårde...:wtf:
Er så trøtt og føler meg som en zombie her jeg går rundt..
Skal til legen på torsdag siden jeg jobber i nattstilling og er helt kake på natt (Startet i uke 4). Sliter virkelig med å holde meg våken på jobb, så er spent på hva legen foreslår. Men ønsker jo egentlig ikke at sjefen skal få vite noe da jeg er så tidlig på vei og ikke vil fortelle det til noen enda.. Hadde vært kjekt å vente til jeg er 7+2 og skal på tidlig ul! hmm... Lurer på hva som skjer på den legetimen. I tillegg kjenner jeg at jeg har lyst til å måle hcg, siden så mange mister osv.. Blir litt bekymret av å lese på forumet merker jeg. Tror ikke jeg har helt godt av det:(

Melder meg litt inn her. I helga sov jeg på dagen. Kunne sikkert ha gjort det i dag når jeg kom hjem. Men klarte meg med all gjesping xD

Kjempetrøtt jeg og. Kan ikke huske at det har vært så gale før. Føler jeg kan sovne hvor som helst. Frem til kl 21. Da er jeg lys våken og full i energi. Teit! hehe

Jeg selv har laget meg et rede med dyner og puter i sofahjørnet og holder meg der stort sett hele dagen. Sover hele natta og store deler av dagen og er totalt uten energi om dagen. 5+5 i dag.

Back
Topp