Ekstrem tretthet..

Tippehøne

Flørter med forumet
Eg e så trøtte om dagane, e rett før eg går i spinn! MEN om eg får sova? Neeeida.. Klare å sovna tidligast 00.00, så våkne eg mellom 4 å 5 å ligge våken te 6-halv 7 -_-
Heldigvis e mannen heima fra nordsjøen frem te eg føde nå, så han kan heldigvis stå opp me 2åringen vår så eg får ett par dyrebare timar me søvn då! Heilt merkelikt at det e mulikt å ikkje klara sova når ein e såå trøtt!

Jaja, på søndag bikke eg 38 uker, så e jo snart imål... Glede meg te å få babyen på utsiå <3

Hehe:) samme her!! har heldivis ikke barn å ta hensyn te, så får sovet litt på dagen og;) mitt største problem er at blæra vekker meg hele tia og finn ikke god ligge stilling lengere.. 4 uker igjenn...

Huff, samma problemet her! Sove somregel frå 12 te 08 .. Lever ein 2,5 åring i bhg, og fere him og legge meg igjen. Sove somregel 2-3 gonger på førmiddagen og ettermiddagen. Somregel 1-2 timar. Glede meg te det e øve, ikkje så kjekt å sove vekk heile dagane!

konne ikkje sagt d bere sjøl,e 37+4 idag,og har den sista ugå vert utrolig trøtte.
har og ei på 1 år og 10 mnd.når eg tenke tebage på de to andre svangerskapå så har denne ekstreme trøttheten blitt fulgt av ein trang t å endevenda heila huset,storrengjøring og arbeidslyst uden lige....så d nærme seg heldigvis

Back
Topp