Ekstrem trøtthet

K <3 tærten

Flørter med forumet
Flere som opplever en ekstrem trøtthet... og da mener jeg ikke som i litt sliten og trøtt, men så trøtt at man ikke skjønner hvordan man skal komme seg gjennom dagen og kunne sovet stående?!?
Er det normalt eller kan det være tegn på noe annet (sykdom)?

Heeelt normalt. Heldigvis er det ikke så ille når man nærmer seg 9-12 uker. Så det blir bedre. :) Jeg var syykt trøtt med nr 1 frem til uke 11, denne gangen ga det seg i uke 9 heldigvis. :)

Er sååå gla det ikke bare er meg. Innimellom skulle ejg ønske dette var 1 barnet ,for da hadde jeg vel ligget i senga HELE Dagen.

ER STUUUUP TRØTT, Holdt på å sovne på legekontoret i dag :/

I går kveld la jeg meg kl 20. så sier seg jo sjøl. håper det gir seg snart asså.
Så det går ann å fungere u hverdagen.

Takk for forståelse... hehe

Har legetime til onsdag og mulig jeg må spørre om en sykemelding. Føler egentlig det er litt "pinglette" å bli sykemeldt for trøtthet, men denne trøttheten er helt ekstrem. Jeg fungerer på viljestyrke og nå er det snart slutt der også etter 3 uker med denne trøttheten. Jobber 100 % og har en 2 åring hjemme, og i tillegg har jeg hatt 2 halsbetennelser på 3 uker så eier tydeligvis ikke imunsystem for tiden.

Var på tidlig ultralyd for å sjekke en cyste når jeg var 5 uker på vei og da sa gynekologen min at når hun hørte jeg fortelle dette og var såpass kort på vei så kunne det tenkes at jeg var gravid med mer enn et foster. Har ultralyd til tirsdag og kjenner jeg er veldig spent på om det er en eller to og om alt er bra :)

Veldig normalt! Har måttet sove en liten 2-3 timers økt hver dag sånn midt på dagen, for å klare å komme meg igjennom. Tror det begynner å slippe litt taket nå (haha gjespet en stor gjesp i det jeg skrev det):p

Er også utrolig trøtt og føler meg utmatta...Men vi lager jo et menneske, klart man blir sliten av det ;)

Er nok helt normalt desverre:/ Her legger jeg meg fra 18.30-20.30 en gang og sover til 06-08. Sover lett 12 timer og er fortsatt trøtt...

JObber også fullt og har en toåring så merer jo at det er litt annerledes denne gangen:) Men satser på at det gir seg om noen uker...

Back
Topp